vbl_ Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 witam. mam taki problem: modeluje sobie autko. siata może nie jest super, ale też chyba nienajgorsza: po zapodaniu ms robi się tak: i pytanie, skąd się wzięły te pokrzywienia na kantach, zaokrąglenia...czemu siata tak dziwnie sie wygina. w sumie to niedzieje mi sie pierwszy raz, i niewiem co jest tego przyczyną. wszystkie vertexy maja taką samą wage, niedawałem żadnego smootch'owania po grupach czy materiałach. poprostu sie tak zrobiło.
Ania Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 cy w tych miejscach nie masz może podwójnych vertexów albo kantów? czy wszystkie vertexy są porządnie zweldowane? spróbuj dać STL check modifier, może znajdzie tam jakiś błąd
vbl_ Napisano 11 Październik 2007 Autor Napisano 11 Październik 2007 niema podwójnych. ten model byl juz renderowany, teraz go lekko odświerzam. i sie takie badziewie zrobiło. jak usune poly gdzie to sie dzieje, to sie znowu pojawia obok. tak to wyglądało wcześniej:
chudy Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 pokaż model bez siatki z ms bo kurde nic nie widać co tam sie dzieje ;|
chudy Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 ehhh jeżeli wszystko jest poweldowane, to może masz dwa poligony jeden na drugim... kurcze no nie wiem... może wstaw scenke z modelem to zobacze u siebie edit: nie ma ŻECZY...nie ma!!!!!!!!!!!! są RZECZY!!!!!
pecet Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 może jest takie coś jak ja mam ostatnio, tzn. przed mirrorem/symmetry jest wszystko ok, a po pojawiają się jakieś vertexy w dziwnych miejscach, trzeba skonwertować do editable poly cały model, usunąć te wierzchołki i dopiero ms
vbl_ Napisano 11 Październik 2007 Autor Napisano 11 Październik 2007 hm.....znalazłem rozwiązanie. przekonwertowałem do editable mesh, potem spowrotem do editable poly i ms działa normalnie. dziwne, ale skuteczne i działa. dzieki wszystkim za porady:)
Rekomendowane odpowiedzi