Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam. mam taki problem:

 

modeluje sobie autko. siata może nie jest super, ale też chyba nienajgorsza:

5628f6a5cbcdf919m.jpg

 

po zapodaniu ms robi się tak:

fba61980769b35e2m.jpg

 

i pytanie, skąd się wzięły te pokrzywienia na kantach, zaokrąglenia...czemu siata tak dziwnie sie wygina. w sumie to niedzieje mi sie pierwszy raz, i niewiem co jest tego przyczyną. wszystkie vertexy maja taką samą wage, niedawałem żadnego smootch'owania po grupach czy materiałach. poprostu sie tak zrobiło.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cy w tych miejscach nie masz może podwójnych vertexów albo kantów? czy wszystkie vertexy są porządnie zweldowane?

spróbuj dać STL check modifier, może znajdzie tam jakiś błąd

Napisano
  • Autor

niema podwójnych. ten model byl juz renderowany, teraz go lekko odświerzam. i sie takie badziewie zrobiło. jak usune poly gdzie to sie dzieje, to sie znowu pojawia obok.

 

tak to wyglądało wcześniej:

0ea52d7887f77787m.jpg

Napisano

pokaż model bez siatki z ms bo kurde nic nie widać co tam sie dzieje ;|

Napisano

ehhh jeżeli wszystko jest poweldowane, to może masz dwa poligony jeden na drugim... kurcze no nie wiem... może wstaw scenke z modelem to zobacze u siebie

 

edit:

nie ma ŻECZY...nie ma!!!!!!!!!!!! są RZECZY!!!!!

Napisano

może jest takie coś jak ja mam ostatnio, tzn. przed mirrorem/symmetry jest wszystko ok, a po pojawiają się jakieś vertexy w dziwnych miejscach, trzeba skonwertować do editable poly cały model, usunąć te wierzchołki i dopiero ms

Napisano
  • Autor

hm.....znalazłem rozwiązanie. przekonwertowałem do editable mesh, potem spowrotem do editable poly i ms działa normalnie. dziwne, ale skuteczne i działa.

 

dzieki wszystkim za porady:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności