Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam. mam taki problem:

 

modeluje sobie autko. siata może nie jest super, ale też chyba nienajgorsza:

5628f6a5cbcdf919m.jpg

 

po zapodaniu ms robi się tak:

fba61980769b35e2m.jpg

 

i pytanie, skąd się wzięły te pokrzywienia na kantach, zaokrąglenia...czemu siata tak dziwnie sie wygina. w sumie to niedzieje mi sie pierwszy raz, i niewiem co jest tego przyczyną. wszystkie vertexy maja taką samą wage, niedawałem żadnego smootch'owania po grupach czy materiałach. poprostu sie tak zrobiło.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cy w tych miejscach nie masz może podwójnych vertexów albo kantów? czy wszystkie vertexy są porządnie zweldowane?

spróbuj dać STL check modifier, może znajdzie tam jakiś błąd

Napisano
  • Autor

niema podwójnych. ten model byl juz renderowany, teraz go lekko odświerzam. i sie takie badziewie zrobiło. jak usune poly gdzie to sie dzieje, to sie znowu pojawia obok.

 

tak to wyglądało wcześniej:

0ea52d7887f77787m.jpg

Napisano

pokaż model bez siatki z ms bo kurde nic nie widać co tam sie dzieje ;|

Napisano

ehhh jeżeli wszystko jest poweldowane, to może masz dwa poligony jeden na drugim... kurcze no nie wiem... może wstaw scenke z modelem to zobacze u siebie

 

edit:

nie ma ŻECZY...nie ma!!!!!!!!!!!! są RZECZY!!!!!

Napisano

może jest takie coś jak ja mam ostatnio, tzn. przed mirrorem/symmetry jest wszystko ok, a po pojawiają się jakieś vertexy w dziwnych miejscach, trzeba skonwertować do editable poly cały model, usunąć te wierzchołki i dopiero ms

Napisano
  • Autor

hm.....znalazłem rozwiązanie. przekonwertowałem do editable mesh, potem spowrotem do editable poly i ms działa normalnie. dziwne, ale skuteczne i działa.

 

dzieki wszystkim za porady:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.