godzio Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Witam, mam pytanie w jaki sposób moge na jeden obiekt ( owca ) nałożyc dwie długości włosów, bez rozbijania obiektu na mniejsze? Pozdrawiam b
tadzio Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 2x VrayFur? nie wiem nie uzywam Vrayowego, bo to bubel z tesco:) wiec strzeelam:)
godzio Napisano 15 Październik 2007 Autor Napisano 15 Październik 2007 Jak 2 x nałoze na jeden obiekt to mnie wywala, a jakiego uzywasz hair and fur? i czy działa tylko z perspective view?
Levus Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 a nie ma mapowania długości ten vray fur?
godzio Napisano 16 Październik 2007 Autor Napisano 16 Październik 2007 Poddaje się wiem jak nałożyć na jeden obiekt pare materiałów, czyli material ID, ale jak na jeden obiekt nałożyć np. hair and fur, żeby np. Ta moja owca miała długie futro na tłowiu a krótkie na łapach i pysku?
maverick sheep Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 użyj zwykłego maxowskiego fura z nim sie spokojnie dogadasz a co do varejowskiego to możesz po prostu detachowac poszczególne zeczy pozdrawiam
godzio Napisano 16 Październik 2007 Autor Napisano 16 Październik 2007 a jak przy hair and fur dać do jednego facea 5 cm długości włosa a do drugiego 10 cm nie rozdzielając obiektu? sorry za upierdliwość ale nie moge sobie z tym poradzić
jaras Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 mozesz też namalować mapkę długosci włosów - na zasadzie bieli , szarości i czerni i wrzucić ją do slotu cut/lenght albo scale
godzio Napisano 16 Październik 2007 Autor Napisano 16 Październik 2007 Witam ponownie, potrzebowałem tej funkcji żeby stworzyc to oto zwierze :) Pozrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się