Napisano 15 Październik 200717 l Witam, mam pytanie w jaki sposób moge na jeden obiekt ( owca ) nałożyc dwie długości włosów, bez rozbijania obiektu na mniejsze? Pozdrawiam b
Napisano 15 Październik 200717 l 2x VrayFur? nie wiem nie uzywam Vrayowego, bo to bubel z tesco:) wiec strzeelam:)
Napisano 15 Październik 200717 l Autor Jak 2 x nałoze na jeden obiekt to mnie wywala, a jakiego uzywasz hair and fur? i czy działa tylko z perspective view?
Napisano 16 Październik 200717 l Autor Poddaje się wiem jak nałożyć na jeden obiekt pare materiałów, czyli material ID, ale jak na jeden obiekt nałożyć np. hair and fur, żeby np. Ta moja owca miała długie futro na tłowiu a krótkie na łapach i pysku?
Napisano 16 Październik 200717 l użyj zwykłego maxowskiego fura z nim sie spokojnie dogadasz a co do varejowskiego to możesz po prostu detachowac poszczególne zeczy pozdrawiam
Napisano 16 Październik 200717 l Autor a jak przy hair and fur dać do jednego facea 5 cm długości włosa a do drugiego 10 cm nie rozdzielając obiektu? sorry za upierdliwość ale nie moge sobie z tym poradzić
Napisano 16 Październik 200717 l mozesz też namalować mapkę długosci włosów - na zasadzie bieli , szarości i czerni i wrzucić ją do slotu cut/lenght albo scale
Napisano 16 Październik 200717 l Autor Witam ponownie, potrzebowałem tej funkcji żeby stworzyc to oto zwierze :) Pozrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto