M4rcus Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Bede potrzebowac waszej pomocy i powiem szczerze, ze sam napewno nie dam sobie rady, ale z całą pewnością rozwine sie w 3ds maxie o nowe umiejetności:) Scena ma przedstawiać szturm na brame Veyver, jedno z umocnien w fortyfikacjach kopca Vervun (realia WH 40k) a teraz "znajdz bipeda":) wiem że rzucam sie z motyka na słońce ale czas zrobić jakąś prawdziwa scene:) Na polach ma być ok. 300 tyś. szturmowców wroga, na murze ok. 3 tyś obrońców + duzo baterii dużewgo kalibru oraz wyrzutni rakiet (główne stanowiska ziemiogrzmotów będą w przegubach muru, bramie oraz w kolumnach baszt wyrzutni) w książce jest jeszcze wspomniane o gigantycznych maszynach oblęzniczych, ale to by pochlonelo wiecej pracy niz reszta:/ jak nie bedę miec dość to się machne na jakieś czołgi Z modelowaniem muru, bramy i broni sobie poradze..co z jednostkami, jak zrobic tak gigantyczne falangi??
blood_brother Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Myślę, że powinieneś zdecydować się na jakieś konkretne ujęcie i do jego potrzeb dorabiać modele, bo jak nie Twoją cierpliwość i zapał, to modelowanie wszystkiego zabije Ci sprzęt.
Orangegraphics Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 niby mało, ale podoba mi się;) i 3mam kciuki;)
M4rcus Napisano 28 Październik 2007 Autor Napisano 28 Październik 2007 no i zgrubsza mur skonczony, jakies szczegoly i pomniejsze detale postaram sie wepchnac w teksturze najpierw skoncze mur w sensie "poniszcze" go i oteksturuje i dopiero wtedy zaczne modelowac kolejne elementy czyli: miasto, zolnierzy pojazdy...
grzegerz Napisano 29 Październik 2007 Napisano 29 Październik 2007 lubie takie klimaty hyhy czekam z niecierpliwoscia na modele żołnierzy:) fajno
Norwag Napisano 29 Październik 2007 Napisano 29 Październik 2007 Ładnie sie zapowiada :) ps. jak liczne przewidujesz to "miasto" ??
M4rcus Napisano 29 Październik 2007 Autor Napisano 29 Październik 2007 miasto liczy 40 mln populacji, ale ogranicze sie do kilku budynkow tuz za murem, bo reszty itak nie bedzie widac ze wzgledu na mgle tarczy ochonnej nad miastem + planuje zeby to byla noc co mi dodatkowo ulatwi zycie:p
M4rcus Napisano 1 Listopad 2007 Autor Napisano 1 Listopad 2007 help! jak modelowac slady po ekspozjach i trafiniach w mur mam tu na mysli displacement itd jak tego uzywac?? EDIT: dobra, co jest wymagane zeby displacement zadziala? poza tym ze musi byc mapa szarosci
grzegerz Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 nie musi byc mapa szrosci choć moze byc jako mapa disp. mam akurat fajne slady po trafieniach w sciane kul. mozesz je przerobić naślady po eksplozjach. mozesz zrobic swoja mape disp. jak vray rnderujesz to wystarczy wlanac disp. map i masz :P PRZYKłAD
Oleksiak Napisano 8 Listopad 2007 Napisano 8 Listopad 2007 Panie M4rcusie, gdzie podziały się upy ?? ;] Fajny pomysł i czekamy na więcej :D
grzegerz Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 m4rcus dawaj upy bo czekam na więcej jak co to pomoge jak moge :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się