Skocz do zawartości

Scena 3D: Brama Veyver + Mur zaporowy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bede potrzebowac waszej pomocy i powiem szczerze, ze sam napewno nie dam sobie rady, ale z całą pewnością rozwine sie w 3ds maxie o nowe umiejetności:)

 

Scena ma przedstawiać szturm na brame Veyver, jedno z umocnien w fortyfikacjach kopca Vervun

(realia WH 40k)

 

murzaporowy1fk7.jpg

 

a teraz "znajdz bipeda":)

murzaporowy2rh9.jpg

 

wiem że rzucam sie z motyka na słońce ale czas zrobić jakąś prawdziwa scene:)

 

 

 

 

Na polach ma być ok. 300 tyś. szturmowców wroga, na murze ok. 3 tyś obrońców + duzo baterii dużewgo kalibru oraz wyrzutni rakiet

(główne stanowiska ziemiogrzmotów będą w przegubach muru, bramie oraz w kolumnach baszt wyrzutni)

 

w książce jest jeszcze wspomniane o gigantycznych maszynach oblęzniczych, ale to by pochlonelo wiecej pracy niz reszta:/

 

jak nie bedę miec dość to się machne na jakieś czołgi

 

Z modelowaniem muru, bramy i broni sobie poradze..co z jednostkami, jak zrobic tak gigantyczne falangi??

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

murzaporowy7gx3.jpg

 

no i zgrubsza mur skonczony, jakies szczegoly i pomniejsze detale postaram sie wepchnac w teksturze

 

najpierw skoncze mur w sensie "poniszcze" go i oteksturuje i dopiero wtedy zaczne modelowac kolejne elementy czyli:

miasto, zolnierzy

pojazdy...

Napisano

miasto liczy 40 mln populacji, ale ogranicze sie do kilku budynkow tuz za murem, bo reszty itak nie bedzie widac ze wzgledu na mgle tarczy ochonnej nad miastem

 

+ planuje zeby to byla noc co mi dodatkowo ulatwi zycie:p

Napisano

help!

jak modelowac slady po ekspozjach i trafiniach w mur

 

mam tu na mysli displacement itd

jak tego uzywac??

 

EDIT:

dobra, co jest wymagane zeby displacement zadziala?

poza tym ze musi byc mapa szarosci

Napisano

nie musi byc mapa szrosci choć moze byc jako mapa disp. mam akurat fajne slady po trafieniach w sciane kul. mozesz je przerobić naślady po eksplozjach. mozesz zrobic swoja mape disp. jak vray rnderujesz to wystarczy wlanac disp. map i masz :P

bulletholesbumptu4.jpg

oldpaintbumprz7.png

PRZYKłAD

xxxfm4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności