Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bede potrzebowac waszej pomocy i powiem szczerze, ze sam napewno nie dam sobie rady, ale z całą pewnością rozwine sie w 3ds maxie o nowe umiejetności:)

 

Scena ma przedstawiać szturm na brame Veyver, jedno z umocnien w fortyfikacjach kopca Vervun

(realia WH 40k)

 

murzaporowy1fk7.jpg

 

a teraz "znajdz bipeda":)

murzaporowy2rh9.jpg

 

wiem że rzucam sie z motyka na słońce ale czas zrobić jakąś prawdziwa scene:)

 

 

 

 

Na polach ma być ok. 300 tyś. szturmowców wroga, na murze ok. 3 tyś obrońców + duzo baterii dużewgo kalibru oraz wyrzutni rakiet

(główne stanowiska ziemiogrzmotów będą w przegubach muru, bramie oraz w kolumnach baszt wyrzutni)

 

w książce jest jeszcze wspomniane o gigantycznych maszynach oblęzniczych, ale to by pochlonelo wiecej pracy niz reszta:/

 

jak nie bedę miec dość to się machne na jakieś czołgi

 

Z modelowaniem muru, bramy i broni sobie poradze..co z jednostkami, jak zrobic tak gigantyczne falangi??

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Myślę, że powinieneś zdecydować się na jakieś konkretne ujęcie i do jego potrzeb dorabiać modele, bo jak nie Twoją cierpliwość i zapał, to modelowanie wszystkiego zabije Ci sprzęt.

Napisano
  • Autor

murzaporowy7gx3.jpg

 

no i zgrubsza mur skonczony, jakies szczegoly i pomniejsze detale postaram sie wepchnac w teksturze

 

najpierw skoncze mur w sensie "poniszcze" go i oteksturuje i dopiero wtedy zaczne modelowac kolejne elementy czyli:

miasto, zolnierzy

pojazdy...

Napisano

lubie takie klimaty hyhy czekam z niecierpliwoscia na modele żołnierzy:)

fajno

Napisano

Ładnie sie zapowiada :)

ps. jak liczne przewidujesz to "miasto" ??

Napisano
  • Autor

miasto liczy 40 mln populacji, ale ogranicze sie do kilku budynkow tuz za murem, bo reszty itak nie bedzie widac ze wzgledu na mgle tarczy ochonnej nad miastem

 

+ planuje zeby to byla noc co mi dodatkowo ulatwi zycie:p

Napisano
  • Autor

help!

jak modelowac slady po ekspozjach i trafiniach w mur

 

mam tu na mysli displacement itd

jak tego uzywac??

 

EDIT:

dobra, co jest wymagane zeby displacement zadziala?

poza tym ze musi byc mapa szarosci

Napisano

nie musi byc mapa szrosci choć moze byc jako mapa disp. mam akurat fajne slady po trafieniach w sciane kul. mozesz je przerobić naślady po eksplozjach. mozesz zrobic swoja mape disp. jak vray rnderujesz to wystarczy wlanac disp. map i masz :P

bulletholesbumptu4.jpg

oldpaintbumprz7.png

PRZYKłAD

xxxfm4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności