Napisano 22 Październik 200717 l Bede potrzebowac waszej pomocy i powiem szczerze, ze sam napewno nie dam sobie rady, ale z całą pewnością rozwine sie w 3ds maxie o nowe umiejetności:) Scena ma przedstawiać szturm na brame Veyver, jedno z umocnien w fortyfikacjach kopca Vervun (realia WH 40k) a teraz "znajdz bipeda":) wiem że rzucam sie z motyka na słońce ale czas zrobić jakąś prawdziwa scene:) Na polach ma być ok. 300 tyś. szturmowców wroga, na murze ok. 3 tyś obrońców + duzo baterii dużewgo kalibru oraz wyrzutni rakiet (główne stanowiska ziemiogrzmotów będą w przegubach muru, bramie oraz w kolumnach baszt wyrzutni) w książce jest jeszcze wspomniane o gigantycznych maszynach oblęzniczych, ale to by pochlonelo wiecej pracy niz reszta:/ jak nie bedę miec dość to się machne na jakieś czołgi Z modelowaniem muru, bramy i broni sobie poradze..co z jednostkami, jak zrobic tak gigantyczne falangi??
Napisano 22 Październik 200717 l Myślę, że powinieneś zdecydować się na jakieś konkretne ujęcie i do jego potrzeb dorabiać modele, bo jak nie Twoją cierpliwość i zapał, to modelowanie wszystkiego zabije Ci sprzęt.
Napisano 28 Październik 200717 l Autor no i zgrubsza mur skonczony, jakies szczegoly i pomniejsze detale postaram sie wepchnac w teksturze najpierw skoncze mur w sensie "poniszcze" go i oteksturuje i dopiero wtedy zaczne modelowac kolejne elementy czyli: miasto, zolnierzy pojazdy...
Napisano 29 Październik 200717 l lubie takie klimaty hyhy czekam z niecierpliwoscia na modele żołnierzy:) fajno
Napisano 29 Październik 200717 l Autor miasto liczy 40 mln populacji, ale ogranicze sie do kilku budynkow tuz za murem, bo reszty itak nie bedzie widac ze wzgledu na mgle tarczy ochonnej nad miastem + planuje zeby to byla noc co mi dodatkowo ulatwi zycie:p
Napisano 1 Listopad 200717 l Autor help! jak modelowac slady po ekspozjach i trafiniach w mur mam tu na mysli displacement itd jak tego uzywac?? EDIT: dobra, co jest wymagane zeby displacement zadziala? poza tym ze musi byc mapa szarosci
Napisano 7 Listopad 200717 l nie musi byc mapa szrosci choć moze byc jako mapa disp. mam akurat fajne slady po trafieniach w sciane kul. mozesz je przerobić naślady po eksplozjach. mozesz zrobic swoja mape disp. jak vray rnderujesz to wystarczy wlanac disp. map i masz :P PRZYKłAD
Napisano 8 Listopad 200717 l Panie M4rcusie, gdzie podziały się upy ?? ;] Fajny pomysł i czekamy na więcej :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto