blood_brother Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 W niedługim czasie będę musiał zrobić dość duży render, bo jakieś 100x70cm w 120dpi, co daje dużo pikseli, coś ok. 4,7k na 2,5k, czy jakoś tak. I tutaj moje pytanie. Jakiej wielkości mniej więcej powinna być tekstura obiektu, który zajmuję jakąś 1/3 powierzchni renderu?
Razi91 Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 zależy. najlepiej to co najmniej 4,7kx2,5k px:p. zależy od tego jak daleko ma sie znajdować ten obiekt i czy musi być wyraźny.
blood_brother Napisano 25 Październik 2007 Autor Napisano 25 Październik 2007 Jest dosyć blisko kamery i musi być wyraźny.
SYmek Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 tyle, ile zajmie w pixelach na ekranie. Z marginesen bezpieczenstwa oczywiscie ;).
naeq Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Musiał byś dokładnie przeliczyć, jaka będzie rozdzielczość dokładna o ile tej nie jesteś pewien, później przeliczyć wielkość obiekty, skupić się na tym co będzie widoczne na kamerze i zrobić texturke tak by jej rozdziałka była widoczna 1:1 w oku kamery.
Tores Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 Trochę ogólnikowo piszesz i ciężko ci doradzić. Napisz odrazu na co to ma być nałożone, czy występują jakieś obiekty, które ja przysłonią i co to za tekstura. Możesz zastosować tilowanie x 2 i już masz 2 razy mniejszą teksturę do zrobienia. Możesz jej zmniejszyć rozmycie w materiałach, dodać bumpmapę i już masz lepszą jakość. Dodatkowo zmień filtr na catmull-rom w renderze co dodatkowo wyostrzy obrazek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się