Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W niedługim czasie będę musiał zrobić dość duży render, bo jakieś 100x70cm w 120dpi, co daje dużo pikseli, coś ok. 4,7k na 2,5k, czy jakoś tak.

I tutaj moje pytanie. Jakiej wielkości mniej więcej powinna być tekstura obiektu, który zajmuję jakąś 1/3 powierzchni renderu?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Musiał byś dokładnie przeliczyć, jaka będzie rozdzielczość dokładna o ile tej nie jesteś pewien, później przeliczyć wielkość obiekty, skupić się na tym co będzie widoczne na kamerze i zrobić texturke tak by jej rozdziałka była widoczna 1:1 w oku kamery.

Napisano

Trochę ogólnikowo piszesz i ciężko ci doradzić. Napisz odrazu na co to ma być nałożone, czy występują jakieś obiekty, które ja przysłonią i co to za tekstura. Możesz zastosować tilowanie x 2 i już masz 2 razy mniejszą teksturę do zrobienia. Możesz jej zmniejszyć rozmycie w materiałach, dodać bumpmapę i już masz lepszą jakość. Dodatkowo zmień filtr na catmull-rom w renderze co dodatkowo wyostrzy obrazek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności