Napisano 24 Październik 200717 l W niedługim czasie będę musiał zrobić dość duży render, bo jakieś 100x70cm w 120dpi, co daje dużo pikseli, coś ok. 4,7k na 2,5k, czy jakoś tak. I tutaj moje pytanie. Jakiej wielkości mniej więcej powinna być tekstura obiektu, który zajmuję jakąś 1/3 powierzchni renderu?
Napisano 24 Październik 200717 l zależy. najlepiej to co najmniej 4,7kx2,5k px:p. zależy od tego jak daleko ma sie znajdować ten obiekt i czy musi być wyraźny.
Napisano 25 Październik 200717 l tyle, ile zajmie w pixelach na ekranie. Z marginesen bezpieczenstwa oczywiscie ;).
Napisano 25 Październik 200717 l Musiał byś dokładnie przeliczyć, jaka będzie rozdzielczość dokładna o ile tej nie jesteś pewien, później przeliczyć wielkość obiekty, skupić się na tym co będzie widoczne na kamerze i zrobić texturke tak by jej rozdziałka była widoczna 1:1 w oku kamery.
Napisano 26 Październik 200717 l Trochę ogólnikowo piszesz i ciężko ci doradzić. Napisz odrazu na co to ma być nałożone, czy występują jakieś obiekty, które ja przysłonią i co to za tekstura. Możesz zastosować tilowanie x 2 i już masz 2 razy mniejszą teksturę do zrobienia. Możesz jej zmniejszyć rozmycie w materiałach, dodać bumpmapę i już masz lepszą jakość. Dodatkowo zmień filtr na catmull-rom w renderze co dodatkowo wyostrzy obrazek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto