Skocz do zawartości

łączenie cylindów-spawy


Bany1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Postanowiłem wymodelować BMXa i mam problem gdy chce połączyc dwa cylindry tak żeby wygladalo jak by to byly spawy.Dokładnie chodzi mi o takie łączenie.a.jpg

Bo jak narazie radziłem sobie tak,że w jednym z cylindrów na boku za pomoca opcji cut robiłem kolo usuwałem środek tego kola i łaczylem ze sobą poligony obu cylindrów.Ale trwało to długo i efekt byl słaby i moje pytanie jest takie czy jest jakas funkcja ktorą osiągne taki efekt? A tak w ogóle to dorzuce to co jak narazie zrobiłemprzod.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Raczej ciężka sprawa, najlepiej chyba gdybyś zaczął to robić polymodelingiem, mógłbyś zrobić np. sześciokątne przekroje rur co by powzoliło na łatwe połączenie (np tak jak to opisałeś), potem mógłbyś zrobić jeszcze chamfer, dać meshsmooth i może jakośby wyszło. Możnaby też Nurbsami.

 

Łączenie brył za pomocą Boolean'a raczej się nie sprawdzi - raz, że pewnie siatka się trochę zepsuje, dwa, że tym bardziej ciężko będzie wymodelować spaw na tak zrobionym łączeniu.

 

Narazie jakoś innych pomysłow nie mam, może ktoś coś lepszego wymyśli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności