Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam problem z niechcianym mruganiem GI podczas animacji. Czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob unikac tego rodzaju artefaktow?

Jednym ze sposobow jest wyliczenie do pliku Irradiance map, ale to sie nie sprawdza gdy obiekty sie poruszaja.

 

Dzeikuje z gory za cenna rade.

 

Makko

 

ps. Zna ktos adres do helpa vray 1.5 rc2?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

"Mruganie" GI w animacji jest niestety nieodzowne. Możesz albo a) kosmicznie podkręcić parametry Irr map/LC lub b) zastosować QMC. W obydwu przypadkach czas renderu znacznie wzrasta. Jest jeszcze jedna metoda, polegająca na renderowaniu najpierw otoczenia, a potem ruchomych obiektów. Później trzeba wszystko poskładać. Też sporo z tym roboty. Szczegóły w helpie, do którego adres jest taki sam jak do RC1, czyli: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności