makko Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Witam Mam problem z niechcianym mruganiem GI podczas animacji. Czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob unikac tego rodzaju artefaktow? Jednym ze sposobow jest wyliczenie do pliku Irradiance map, ale to sie nie sprawdza gdy obiekty sie poruszaja. Dzeikuje z gory za cenna rade. Makko ps. Zna ktos adres do helpa vray 1.5 rc2?
arev Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 "Mruganie" GI w animacji jest niestety nieodzowne. Możesz albo a) kosmicznie podkręcić parametry Irr map/LC lub b) zastosować QMC. W obydwu przypadkach czas renderu znacznie wzrasta. Jest jeszcze jedna metoda, polegająca na renderowaniu najpierw otoczenia, a potem ruchomych obiektów. Później trzeba wszystko poskładać. Też sporo z tym roboty. Szczegóły w helpie, do którego adres jest taki sam jak do RC1, czyli: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/
Vorek Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 w ustawieniach irr mapy zwiększ dist treshold. powinno pomóc
Nowi Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Nie testowałem tego ale jeśli używasz light Cache w GI to zwiększenie "Number of passes" bardzo pomaga ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się