Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam problem z niechcianym mruganiem GI podczas animacji. Czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob unikac tego rodzaju artefaktow?

Jednym ze sposobow jest wyliczenie do pliku Irradiance map, ale to sie nie sprawdza gdy obiekty sie poruszaja.

 

Dzeikuje z gory za cenna rade.

 

Makko

 

ps. Zna ktos adres do helpa vray 1.5 rc2?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"Mruganie" GI w animacji jest niestety nieodzowne. Możesz albo a) kosmicznie podkręcić parametry Irr map/LC lub b) zastosować QMC. W obydwu przypadkach czas renderu znacznie wzrasta. Jest jeszcze jedna metoda, polegająca na renderowaniu najpierw otoczenia, a potem ruchomych obiektów. Później trzeba wszystko poskładać. Też sporo z tym roboty. Szczegóły w helpie, do którego adres jest taki sam jak do RC1, czyli: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/

Napisano

w ustawieniach irr mapy zwiększ dist treshold. powinno pomóc

Napisano

Nie testowałem tego ale jeśli używasz light Cache w GI to zwiększenie "Number of passes" bardzo pomaga ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności