Napisano 25 Październik 200717 l Witam Mam problem z niechcianym mruganiem GI podczas animacji. Czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob unikac tego rodzaju artefaktow? Jednym ze sposobow jest wyliczenie do pliku Irradiance map, ale to sie nie sprawdza gdy obiekty sie poruszaja. Dzeikuje z gory za cenna rade. Makko ps. Zna ktos adres do helpa vray 1.5 rc2?
Napisano 25 Październik 200717 l "Mruganie" GI w animacji jest niestety nieodzowne. Możesz albo a) kosmicznie podkręcić parametry Irr map/LC lub b) zastosować QMC. W obydwu przypadkach czas renderu znacznie wzrasta. Jest jeszcze jedna metoda, polegająca na renderowaniu najpierw otoczenia, a potem ruchomych obiektów. Później trzeba wszystko poskładać. Też sporo z tym roboty. Szczegóły w helpie, do którego adres jest taki sam jak do RC1, czyli: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/
Napisano 16 Listopad 200717 l Nie testowałem tego ale jeśli używasz light Cache w GI to zwiększenie "Number of passes" bardzo pomaga ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto