SansSerif Napisano 25 Grudzień 2003 Napisano 25 Grudzień 2003 Witam Wiecie moze czy istnieje jakis sposob na import/export geometrii zrobionej w Maya5 do maxa5. Konkretnie chodzi mi o model nurbs. Freewareowe konwertery chyba nic tu nie pomoga?
Gotham Napisano 25 Grudzień 2003 Napisano 25 Grudzień 2003 Do importu/exportu używam tych dwóch plugów Discreeta i HUBWare. Ale w przypadku NURBSów to nie przejdzie bo max ma je bardzo okrojone a Mayka parę ciekawych wynalazków...
SansSerif Napisano 25 Grudzień 2003 Autor Napisano 25 Grudzień 2003 Problem w tym ze maya5 exportuje tylko pliki .ma i .mb a ja chcialbym model wykonany w maya wyrenderowac w max5+vray.
Gotham Napisano 25 Grudzień 2003 Napisano 25 Grudzień 2003 Hah, kliknij na te linki... 1 to plug importujący obj w maxie a drugi eksportuje z maxa do obj. ;)
SansSerif Napisano 25 Grudzień 2003 Autor Napisano 25 Grudzień 2003 Tak Gotham wiem nie jestem taki \"cienki bolek\" ;) tylko Maya5 nie eksportuje juz plikow .obj Importuje i owszem ale eksport tylko .ma i .mb Nie znam sie zupelnie na mayce choc zamierzaa sie jej pouczyc a mentalraya to juz wogole niekumam wiec poki co chcialbym sobie porenderowac w maksiu modeliki z majki.
SansSerif Napisano 25 Grudzień 2003 Autor Napisano 25 Grudzień 2003 [gafa] Ups jednak jestem cienki - w mayce oczywiscie. Juz zaladowalem w preferencjach plug eksportujacy do .obj Dzieki Gotham.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się