SansSerif Posted December 25, 2003 Share Posted December 25, 2003 Witam Wiecie moze czy istnieje jakis sposob na import/export geometrii zrobionej w Maya5 do maxa5. Konkretnie chodzi mi o model nurbs. Freewareowe konwertery chyba nic tu nie pomoga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted December 25, 2003 Share Posted December 25, 2003 Do importu/exportu używam tych dwóch plugów Discreeta i HUBWare. Ale w przypadku NURBSów to nie przejdzie bo max ma je bardzo okrojone a Mayka parę ciekawych wynalazków... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted December 25, 2003 Author Share Posted December 25, 2003 Problem w tym ze maya5 exportuje tylko pliki .ma i .mb a ja chcialbym model wykonany w maya wyrenderowac w max5+vray. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted December 25, 2003 Share Posted December 25, 2003 Hah, kliknij na te linki... 1 to plug importujący obj w maxie a drugi eksportuje z maxa do obj. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted December 25, 2003 Author Share Posted December 25, 2003 Tak Gotham wiem nie jestem taki \"cienki bolek\" ;) tylko Maya5 nie eksportuje juz plikow .obj Importuje i owszem ale eksport tylko .ma i .mb Nie znam sie zupelnie na mayce choc zamierzaa sie jej pouczyc a mentalraya to juz wogole niekumam wiec poki co chcialbym sobie porenderowac w maksiu modeliki z majki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted December 25, 2003 Author Share Posted December 25, 2003 [gafa] Ups jednak jestem cienki - w mayce oczywiscie. Juz zaladowalem w preferencjach plug eksportujacy do .obj Dzieki Gotham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now