Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrobiłem nowy materiał do wody w fontannie.

fonntanawf7.png

I samą scenę poprawiłem.

parkngp4.jpg

Zmieniłem render na mentalray, niestety nie ma nieba, a koło wieżowca jest dziwny cień.:(

Napisano

strasznie ubogi ten park... zainwestuj w drzewa bo zazwyczaj w parku sie takowe spotyka ;)

a cien jak cien - normalny/ ale jak bys jeszcze ten biurowiec na ziemie postawił to by było elegancko.

Po za tym marne te alejki no i generalnie sam park deko przymały.

Aha i zrezygnuj z noisa na terenie bo wszystko fruwa

pozdrawiam

Napisano

Płotek troszkę lepszy, jednak polecam zmniejszyć średnicę tych walców i połączyć je jakąś belką (Później możesz wygiąć lekko któryś jako efekt działania wandali).

Pobaw się nad materiałami wieżowca, popraw wodę tryskającą z fontanny (polecam Super spray + gravity)

Popatrz: http://www.max3d.pl/tut.php?id=260

ewentualnie: http://www.max3d.pl/tut.php?id=82

Sprowadź wszystko na ziemię, żeby chodniki tak się nie rzucały w oczy, wykończ brzegi jakimś brukiem.

Ławeczki takie mało "parkowe", nie bój się posiedzieć nad każdym elementem.

Powodzenia w dalszej pracy, dawaj up'y, postaramy się udzielić pomocy.

Napisano

Ponownie zmieniłem teksturę wody i zmieniłem ławki.

Wiem, że ławka lewituje.

specjalnie ukryłem krople, a raczej kolce, potrzebuję tekstury kropli wody.

Muszę jeszczę poprawić cień.

nowfonqn4.jpg

Napisano

To tak, dobrze by było, jakbyś dał na krople motion blur, a sam materiał powinien być bardziej błyszczący, bo tak faktycznie krople wyglądają jak kolce... Kwiatki w porównaniu do ławki są strasznie duże. Proponowałbym powiększyć ławkę i pomniejszyć kwiaty, bo na razie to rażą proporcje. Na materiały nałożyłbym jeszcze bump jakiś, bo wszystko jest płaskie .Co do oświetlenia w zależności jakiego renderera używasz możesz dać skylight i jakieś omni ( jeżeli to mental ray, włączas final gather i GI, które są w opcjach ), a jeżeli to scanline to wystarczy jakieś omni i nastepnie używasz light tracera lub radiosity ( wszystko jest fajnie opisane w helpie ). Powodzenia:)

Napisano

Drzewa i kamienie zrobię na końcu, bo strasznie by spowalniały pracę.

Niestety mam za słaby komputer, żeby zrobić szczegółowa trawę, nie wiem co to jest GI i gzie ono jest.

Napisano

trawe zrób tak jak Ci polecają z tutka ,bo to to widać że jest tekstura .. w ogóle to ten płot chyba lata i nie jest połączony ..proporcje fe ,tekstura chodnika troche niewyraźna więc nie wiem czy to za bardzo ztilowana kostka czy za bardzo ztilowane płyty.ogólnie słabo ale pewnie nie będzie narazie lepiej. dawaj dalej:P

Napisano
Drzewa i kamienie zrobię na końcu, bo strasznie by spowalniały pracę.

 

Wystarczy, że klikniesz ppm na jakimś obiekcie, a potem "hide selected" i nie spowalnia. Tak jak wyżej - najpierw zajmij się parkiem. Korzystaj z klawiatury (wymiary obiektów), bo proporcje naprawdę są dziwne.

Napisano

Zrobiłem dom.

Dużo przy nim się napracowałem, więc byłbym zadowolony, gdyby były prośby tyko,budbj0.jpg żeby zmienić materiały.

Napisano

Niestety, nie mogę uzyskać dobrego efektu.

Mam w daylightu standart sun, mr sky.

W environment, w exposure control mam logarithmic exposure control.

Jak mam zrobić dobry daylight?

Napisano

daj na kamieniu wiekszy tiling, bump no niech by byl.

Dodaj displace na scenie ogolnie bo to wszystko plaskie.

Trawy nie trtaktuj zadnym furem ani nic. Potraktujesz inteligentnie Displacem i bedzie oki. Na dalekie odleglosci moim zdaniem nie ma po co, tylko wez cos zrob zeby ona tak sie nie powtarzala.

Plot to kasacja wedlug mnie. Jakiz zywoplot albo obrocniety niech czym bedzie.

Render, postaraj sie o Vraya albo chociaz mentala i zapoznaj sie ze wspomniana juz opcja Global Illumination. Dlugo jeszcze by wymieniac tutaj no ale po co. Popraw poki co to co pisnalem.

 

Ogolnie to bardzo cienka scena.No ale wybaczyc trzeba bo poczatkujacy. Cekaw jestem jak szybko sie zniechecisz. Ocywiscie zycze zebys brnal w tym jak najdluzej i nie konczyl ale wiem ze duzo ludzi traci wiare w robienie dobrej grafiki i rezygnuje (debiloza :p) :)

Ogolnie to ci powiem ze duuuuuzo jeszcze przed toba i jak bedziesz lykal wszystkie kolejne funkcje maxowe to zobaczysz jak za niedlugi czas bedziesz smial sie z tej pracki.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności