Kulex Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Robię nową scenę przedstawiającą park. jeszcze muszę poprawić słońce.
Sebastian Ozga Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Widać, że stawiasz pierwsze kroki, życzę powodzenia. Poukładaj trochę tam w środku, bo ławeczki wyglądają na rozmieszczone całkiem przypadkowo. I wyrzuć ten mur, bo scena bardziej przypomina getto.
kamil.ochel Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 ścieżki lewitują, tekstura muru poziomo rozciągnięta, słońce odsuń od sceny, trawa się powtarza Witaj na forum ;)
Kulex Napisano 4 Listopad 2007 Autor Napisano 4 Listopad 2007 Zmieniłem mur na taki płot. Jest lepszy?
Kulex Napisano 4 Listopad 2007 Autor Napisano 4 Listopad 2007 Zrobiłem nowy materiał do wody w fontannie. I samą scenę poprawiłem. Zmieniłem render na mentalray, niestety nie ma nieba, a koło wieżowca jest dziwny cień.:(
trosiek Napisano 4 Listopad 2007 Napisano 4 Listopad 2007 ta fontanna to jakieś kolce...? a wieżowiec strasznie lewituje/
arturprx2 Napisano 5 Listopad 2007 Napisano 5 Listopad 2007 strasznie ubogi ten park... zainwestuj w drzewa bo zazwyczaj w parku sie takowe spotyka ;) a cien jak cien - normalny/ ale jak bys jeszcze ten biurowiec na ziemie postawił to by było elegancko. Po za tym marne te alejki no i generalnie sam park deko przymały. Aha i zrezygnuj z noisa na terenie bo wszystko fruwa pozdrawiam
Sebastian Ozga Napisano 6 Listopad 2007 Napisano 6 Listopad 2007 Płotek troszkę lepszy, jednak polecam zmniejszyć średnicę tych walców i połączyć je jakąś belką (Później możesz wygiąć lekko któryś jako efekt działania wandali). Pobaw się nad materiałami wieżowca, popraw wodę tryskającą z fontanny (polecam Super spray + gravity) Popatrz: http://www.max3d.pl/tut.php?id=260 ewentualnie: http://www.max3d.pl/tut.php?id=82 Sprowadź wszystko na ziemię, żeby chodniki tak się nie rzucały w oczy, wykończ brzegi jakimś brukiem. Ławeczki takie mało "parkowe", nie bój się posiedzieć nad każdym elementem. Powodzenia w dalszej pracy, dawaj up'y, postaramy się udzielić pomocy.
Kulex Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 Ponownie zmieniłem teksturę wody i zmieniłem ławki. Wiem, że ławka lewituje. specjalnie ukryłem krople, a raczej kolce, potrzebuję tekstury kropli wody. Muszę jeszczę poprawić cień.
slayer2004 Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 To tak, dobrze by było, jakbyś dał na krople motion blur, a sam materiał powinien być bardziej błyszczący, bo tak faktycznie krople wyglądają jak kolce... Kwiatki w porównaniu do ławki są strasznie duże. Proponowałbym powiększyć ławkę i pomniejszyć kwiaty, bo na razie to rażą proporcje. Na materiały nałożyłbym jeszcze bump jakiś, bo wszystko jest płaskie .Co do oświetlenia w zależności jakiego renderera używasz możesz dać skylight i jakieś omni ( jeżeli to mental ray, włączas final gather i GI, które są w opcjach ), a jeżeli to scanline to wystarczy jakieś omni i nastepnie używasz light tracera lub radiosity ( wszystko jest fajnie opisane w helpie ). Powodzenia:)
trosiek Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 najpierw dopracuj sam park a później zajmij się np. ulicą ;)
Razi91 Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 texturki fajne. Trawe to lepiej jakimś furem zrobić. Włącz GI.
Kulex Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 Drzewa i kamienie zrobię na końcu, bo strasznie by spowalniały pracę. Niestety mam za słaby komputer, żeby zrobić szczegółowa trawę, nie wiem co to jest GI i gzie ono jest.
trosiek Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 do chodnika przydałby się bump jakiś, i powinien być wyższy. i wogóle jakieś proporcje zjechane pomiędzy ulicą a płotem. ulica powinna być szersza. trawę zrób np. tak http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=37896&highlight=trawa+mental+ray co to GI to poszukaj na googlach.
peterr Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 trawe zrób tak jak Ci polecają z tutka ,bo to to widać że jest tekstura .. w ogóle to ten płot chyba lata i nie jest połączony ..proporcje fe ,tekstura chodnika troche niewyraźna więc nie wiem czy to za bardzo ztilowana kostka czy za bardzo ztilowane płyty.ogólnie słabo ale pewnie nie będzie narazie lepiej. dawaj dalej:P
Sebastian Ozga Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 Drzewa i kamienie zrobię na końcu, bo strasznie by spowalniały pracę. Wystarczy, że klikniesz ppm na jakimś obiekcie, a potem "hide selected" i nie spowalnia. Tak jak wyżej - najpierw zajmij się parkiem. Korzystaj z klawiatury (wymiary obiektów), bo proporcje naprawdę są dziwne.
Kulex Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 Zrobiłem dom. Dużo przy nim się napracowałem, więc byłbym zadowolony, gdyby były prośby tyko, żeby zmienić materiały.
Kulex Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 Poprawiłem cienie, zrobiłem trawę, wstawiłem dom do sceny, dużo się namęczyłem, żeby zrobić dobre szkło do okien.
JunioR Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 musze Cie zmartwic, nie zrobiles dobrego szkla w oknach :/ ale zawsze liczy sie wytrwalosc i cierpliwosc wiec powodzenia :]
Kulex Napisano 21 Listopad 2007 Autor Napisano 21 Listopad 2007 Niestety, nie mogę uzyskać dobrego efektu. Mam w daylightu standart sun, mr sky. W environment, w exposure control mam logarithmic exposure control. Jak mam zrobić dobry daylight?
spinal Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 daj na kamieniu wiekszy tiling, bump no niech by byl. Dodaj displace na scenie ogolnie bo to wszystko plaskie. Trawy nie trtaktuj zadnym furem ani nic. Potraktujesz inteligentnie Displacem i bedzie oki. Na dalekie odleglosci moim zdaniem nie ma po co, tylko wez cos zrob zeby ona tak sie nie powtarzala. Plot to kasacja wedlug mnie. Jakiz zywoplot albo obrocniety niech czym bedzie. Render, postaraj sie o Vraya albo chociaz mentala i zapoznaj sie ze wspomniana juz opcja Global Illumination. Dlugo jeszcze by wymieniac tutaj no ale po co. Popraw poki co to co pisnalem. Ogolnie to bardzo cienka scena.No ale wybaczyc trzeba bo poczatkujacy. Cekaw jestem jak szybko sie zniechecisz. Ocywiscie zycze zebys brnal w tym jak najdluzej i nie konczyl ale wiem ze duzo ludzi traci wiare w robienie dobrej grafiki i rezygnuje (debiloza :p) :) Ogolnie to ci powiem ze duuuuuzo jeszcze przed toba i jak bedziesz lykal wszystkie kolejne funkcje maxowe to zobaczysz jak za niedlugi czas bedziesz smial sie z tej pracki. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się