Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Obiekt odgrzebałem aby w końcu się wznieść o szczebel wyżej w texturowaniu rederowaniu itd.

2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). Chciałbym aby to był już koniec ale sądze, że chyba nie będzie to jednak finał. Kończe, oceniać i komentować więc. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna.

PZDR

fe7e9f3ecc9de55e.jpg

 

b8a0036e7e4f4ad7.jpg

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo nakręcony waszymi komentarzami xD pracowałem nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowałem kilka obiektów ze sceny z nowymi matsami ;).

Drewno już chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ?

A nad metalem muszę jeszcze podłubać raczej :P

PZDR

ps.Dzięki za komenty :D

 

b5402ecd3bc72b8e.jpg

Napisano

A więc biorę się za texturing.

Jak ustawić kamerę ? W przeciwnym rogu i wtedy w tym odbiciu będzie więcej objektów w tym drzwi a wtedy na widok kamery zrobię okno tylko jakie ? Z żaluzjami zasłoniętymi czy widok na pole ?

Napisano
tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P

 

liczy się efekt końcowy a nie metoda

przy takim obiekcie wysoko refleksyjnym bez hdri nie dasz rady

Napisano

Nadal ten metal jest jakiś zamglony :/ Juz pomijając fakt ze to szkło nie daje kaustyki nie wspominając o jakim kolwiek cieniu.

Napisano

zwiększ reflection kulek do maximum

 

EDIT:

 

Chyba wiem co jest nie tak z tym szkłem ale mogę się mylić. Z tego co widzę światło znajduję się mniej więcej w takiej pozycji że cień pada "za" tym szkłem... Przesuń światło

 

PS. Pewnie się myle :D

Napisano

Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo.

Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic.

ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.

10dfaf2692884a87.jpg

Napisano

Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding.

Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie.

Niebo za oknem wyszło mi za jasne.

I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?

Napisano

Render bez AA.

Chyba dałem za duży bump na kulkach.

Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie.

Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?

a80b9b7687451eb9.jpg

Napisano

Hmmm, czy na kulkach powinien występować bump? Trochę za intensywnie pod względem światła jak dla mnie. Nieciekawa materiał (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:]

 

PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawać na siłę w tej przestrzeni - jeśli Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan będzie sprawiał wrażenie właśnie na siłę 'nabrzdżonego'. Na Twoim miejscu popracowałbym nad materiałami i przede wszystkim oświetleniem by nadać scenie jakiegoś klimaciku.

Napisano

Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem.

Musze dopracowac Depth of Field.

Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek".

Render bez AA.

6de11fd5687c1644.jpg

Napisano

1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene.

2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny.

3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie

Pozdro

Napisano

7aef07b9a5084100.jpg

 

Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało.

Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami.

Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?

Napisano

nie, z perspektywy kulek swiatlo odbija sie w tym miejscu blatu. jak ustawisz kamere tam gdzie sa kulki to tez bedzie sie odbijalo. keep working

Napisano

Czy mi sie wydaje czy na odbiciu pokoik jest bez sufitu?

Moze mi sie wydaje (jest 4 w nocy jak to pisze) ale widze tam ...niebo? (albo poprostu niebieski sufit ^^)

Napisano

Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie

na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju)

d89382f8390fd966.jpg

 

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności