avalanche Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Obiekt odgrzebałem aby w końcu się wznieść o szczebel wyżej w texturowaniu rederowaniu itd. 2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). Chciałbym aby to był już koniec ale sądze, że chyba nie będzie to jednak finał. Kończe, oceniać i komentować więc. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna. PZDR
piksar Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 proporcje klama (bo na klamkę za duże) i hak rzucają się w oczy oba niewiele się różnią, przez pół roku szukałeś DOF-a ?
Master Kiełbaster Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). które jest które?
avalanche Napisano 2 Listopad 2007 Autor Napisano 2 Listopad 2007 2 jest z dzisiaj Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok
piksar Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 2 jest z dzisiaj Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok że tak pojade z cytatem z bajki Two stupid dogs but it`s WRONG ..... http://youtube.com/watch?v=H8vFSiyAjKo mały postęp, dalej słabo
Jesus Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok Które to ??
maczuga Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 hmm, że tak sie brzydko wyrażę, natchłeś mnie :) teraz już wiem po co uruchomic blendera :) i tak btw, to coś nazywa się kołyska Newtona.
kamil.ochel Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 no to nie popisałeś się ;) ten "dziś dzień" render za ciemny i wszędzie te twarde cienie
avalanche Napisano 2 Listopad 2007 Autor Napisano 2 Listopad 2007 Bardzo nakręcony waszymi komentarzami xD pracowałem nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowałem kilka obiektów ze sceny z nowymi matsami ;). Drewno już chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ? A nad metalem muszę jeszcze podłubać raczej :P PZDR ps.Dzięki za komenty :D
piksar Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 coś się musi odbijać w tym metalu, a pochowałeś większość obiektów
piotrek Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 Popracuj nad oświetleniem aby było wyraźnie widać inne zmiany.
kamil.ochel Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 I co najminej takie jasne to ma być ;)... Materiały dalej do poprawy
Jesus Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 Moze przesuń światło w prawy dolny narożnik stołu. I ten metal ma Błyszczeć bardziej a nie taki jakby za mgłą.
avalanche Napisano 3 Listopad 2007 Autor Napisano 3 Listopad 2007 A więc biorę się za texturing. Jak ustawić kamerę ? W przeciwnym rogu i wtedy w tym odbiciu będzie więcej objektów w tym drzwi a wtedy na widok kamery zrobię okno tylko jakie ? Z żaluzjami zasłoniętymi czy widok na pole ?
avalanche Napisano 3 Listopad 2007 Autor Napisano 3 Listopad 2007 tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P
piksar Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P liczy się efekt końcowy a nie metoda przy takim obiekcie wysoko refleksyjnym bez hdri nie dasz rady
avalanche Napisano 3 Listopad 2007 Autor Napisano 3 Listopad 2007 liczy się efekt końcowy a nie metoda Zgadzam się, ale jeśli chcę się czegoś nauczyć to nie zawsze można iść tak na łatwiznę. Więc jedno pytanko związane z HDRI Czy da się wrzucić mape HDRI do LW ? Lub zamienić mape HDRI(http://www.jens-bringewatt.de/downloads/hdri/secluded_lake_1000.jpg) na JPG(http://www.spectralogue.com/HDRI/images/producthdri.jpg)
trosiek Napisano 4 Listopad 2007 Napisano 4 Listopad 2007 ja zamiast jakiś jezior dałbym hdri jakiegoś biurka. tak żeby to w miarę komponowało się z otoczeniem.
avalanche Napisano 8 Listopad 2007 Autor Napisano 8 Listopad 2007 Teraz zabieram sie za tyl otoczenia Oczywiscie texturki nadal do poprawy chyba
Temporal Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 no wlasnie shading do dupy wsumie to brak jakiegokolwiek shadingu :P
Jesus Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Nadal ten metal jest jakiś zamglony :/ Juz pomijając fakt ze to szkło nie daje kaustyki nie wspominając o jakim kolwiek cieniu.
kamil.ochel Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 zwiększ reflection kulek do maximum EDIT: Chyba wiem co jest nie tak z tym szkłem ale mogę się mylić. Z tego co widzę światło znajduję się mniej więcej w takiej pozycji że cień pada "za" tym szkłem... Przesuń światło PS. Pewnie się myle :D
avalanche Napisano 9 Listopad 2007 Autor Napisano 9 Listopad 2007 Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo. Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic. ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.
piotrek Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Jeśli to jest już przyciemnione w PS, to heh... :) Masz włączone Decay na Inverse Square?
avalanche Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 I teraz trzeba zapełnić scenę z drugiej strony. No i chyba jeszcze nad oświetleniem muszę popracować
Temporal Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 W czym to jest renderowane? Troche AA slabe no i przepalone jak na moj gust.
avalanche Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 Renderuje w renderze LW. Aktualny stan pracy poniżej. Dodać na tą ścianę jeszcze coś ?
avalanche Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding. Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie. Niebo za oknem wyszło mi za jasne. I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?
kamil.ochel Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 popraw materiał kulek i zmniejsz color bleeding
avalanche Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 Render bez AA. Chyba dałem za duży bump na kulkach. Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie. Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?
avant.garde Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Hmmm, czy na kulkach powinien występować bump? Trochę za intensywnie pod względem światła jak dla mnie. Nieciekawa materiał (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:] PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawać na siłę w tej przestrzeni - jeśli Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan będzie sprawiał wrażenie właśnie na siłę 'nabrzdżonego'. Na Twoim miejscu popracowałbym nad materiałami i przede wszystkim oświetleniem by nadać scenie jakiegoś klimaciku.
delf77 Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 nie powiem nic nowego - proporcje - linki i "rama" powinna byc wyzsza
avalanche Napisano 12 Listopad 2007 Autor Napisano 12 Listopad 2007 Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem. Musze dopracowac Depth of Field. Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek". Render bez AA.
Jesus Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene. 2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny. 3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie Pozdro
avalanche Napisano 14 Listopad 2007 Autor Napisano 14 Listopad 2007 Ustawiony troche za maly AA, w nastepnym renderze ustawie wiekszy.
avalanche Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało. Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami. Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?
Kr3tz Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 nie, z perspektywy kulek swiatlo odbija sie w tym miejscu blatu. jak ustawisz kamere tam gdzie sa kulki to tez bedzie sie odbijalo. keep working
opor Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Czy mi sie wydaje czy na odbiciu pokoik jest bez sufitu? Moze mi sie wydaje (jest 4 w nocy jak to pisze) ale widze tam ...niebo? (albo poprostu niebieski sufit ^^)
avalanche Napisano 8 Grudzień 2007 Autor Napisano 8 Grudzień 2007 Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju) PZDR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się