Posted November 2, 200717 yr Obiekt odgrzebałem aby w końcu się wznieść o szczebel wyżej w texturowaniu rederowaniu itd. 2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). Chciałbym aby to był już koniec ale sądze, że chyba nie będzie to jednak finał. Kończe, oceniać i komentować więc. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna. PZDR
November 2, 200717 yr proporcje klama (bo na klamkę za duże) i hak rzucają się w oczy oba niewiele się różnią, przez pół roku szukałeś DOF-a ?
November 2, 200717 yr 2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). które jest które?
November 2, 200717 yr 2 jest z dzisiaj Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok że tak pojade z cytatem z bajki Two stupid dogs but it`s WRONG ..... http://youtube.com/watch?v=H8vFSiyAjKo mały postęp, dalej słabo
November 2, 200717 yr hmm, że tak sie brzydko wyrażę, natchłeś mnie :) teraz już wiem po co uruchomic blendera :) i tak btw, to coś nazywa się kołyska Newtona.
November 2, 200717 yr no to nie popisałeś się ;) ten "dziś dzień" render za ciemny i wszędzie te twarde cienie
November 2, 200717 yr Author Bardzo nakręcony waszymi komentarzami xD pracowałem nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowałem kilka obiektów ze sceny z nowymi matsami ;). Drewno już chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ? A nad metalem muszę jeszcze podłubać raczej :P PZDR ps.Dzięki za komenty :D
November 3, 200717 yr Moze przesuń światło w prawy dolny narożnik stołu. I ten metal ma Błyszczeć bardziej a nie taki jakby za mgłą.
November 3, 200717 yr Author A więc biorę się za texturing. Jak ustawić kamerę ? W przeciwnym rogu i wtedy w tym odbiciu będzie więcej objektów w tym drzwi a wtedy na widok kamery zrobię okno tylko jakie ? Z żaluzjami zasłoniętymi czy widok na pole ?
November 3, 200717 yr tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P liczy się efekt końcowy a nie metoda przy takim obiekcie wysoko refleksyjnym bez hdri nie dasz rady
November 3, 200717 yr Author liczy się efekt końcowy a nie metoda Zgadzam się, ale jeśli chcę się czegoś nauczyć to nie zawsze można iść tak na łatwiznę. Więc jedno pytanko związane z HDRI Czy da się wrzucić mape HDRI do LW ? Lub zamienić mape HDRI(http://www.jens-bringewatt.de/downloads/hdri/secluded_lake_1000.jpg) na JPG(http://www.spectralogue.com/HDRI/images/producthdri.jpg)
November 4, 200717 yr ja zamiast jakiś jezior dałbym hdri jakiegoś biurka. tak żeby to w miarę komponowało się z otoczeniem.
November 8, 200717 yr Author Teraz zabieram sie za tyl otoczenia Oczywiscie texturki nadal do poprawy chyba
November 9, 200717 yr Nadal ten metal jest jakiś zamglony :/ Juz pomijając fakt ze to szkło nie daje kaustyki nie wspominając o jakim kolwiek cieniu.
November 9, 200717 yr zwiększ reflection kulek do maximum EDIT: Chyba wiem co jest nie tak z tym szkłem ale mogę się mylić. Z tego co widzę światło znajduję się mniej więcej w takiej pozycji że cień pada "za" tym szkłem... Przesuń światło PS. Pewnie się myle :D
November 9, 200717 yr Author Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo. Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic. ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.
November 9, 200717 yr Jeśli to jest już przyciemnione w PS, to heh... :) Masz włączone Decay na Inverse Square?
November 10, 200717 yr Author I teraz trzeba zapełnić scenę z drugiej strony. No i chyba jeszcze nad oświetleniem muszę popracować
November 11, 200717 yr Author Renderuje w renderze LW. Aktualny stan pracy poniżej. Dodać na tą ścianę jeszcze coś ?
November 11, 200717 yr Author Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding. Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie. Niebo za oknem wyszło mi za jasne. I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?
November 11, 200717 yr Author Render bez AA. Chyba dałem za duży bump na kulkach. Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie. Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?
November 11, 200717 yr Hmmm, czy na kulkach powinien występować bump? Trochę za intensywnie pod względem światła jak dla mnie. Nieciekawa materiał (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:] PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawać na siłę w tej przestrzeni - jeśli Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan będzie sprawiał wrażenie właśnie na siłę 'nabrzdżonego'. Na Twoim miejscu popracowałbym nad materiałami i przede wszystkim oświetleniem by nadać scenie jakiegoś klimaciku.
November 12, 200717 yr Author Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem. Musze dopracowac Depth of Field. Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek". Render bez AA.
November 12, 200717 yr 1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene. 2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny. 3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie Pozdro
November 24, 200717 yr Author Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało. Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami. Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?
November 24, 200717 yr nie, z perspektywy kulek swiatlo odbija sie w tym miejscu blatu. jak ustawisz kamere tam gdzie sa kulki to tez bedzie sie odbijalo. keep working
November 27, 200717 yr Czy mi sie wydaje czy na odbiciu pokoik jest bez sufitu? Moze mi sie wydaje (jest 4 w nocy jak to pisze) ale widze tam ...niebo? (albo poprostu niebieski sufit ^^)
December 8, 200717 yr Author Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju) PZDR
Create an account or sign in to comment