Napisano 2 Listopad 200717 l Obiekt odgrzebałem aby w końcu się wznieść o szczebel wyżej w texturowaniu rederowaniu itd. 2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). Chciałbym aby to był już koniec ale sądze, że chyba nie będzie to jednak finał. Kończe, oceniać i komentować więc. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna. PZDR
Napisano 2 Listopad 200717 l proporcje klama (bo na klamkę za duże) i hak rzucają się w oczy oba niewiele się różnią, przez pół roku szukałeś DOF-a ?
Napisano 2 Listopad 200717 l 2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). które jest które?
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor 2 jest z dzisiaj Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok
Napisano 2 Listopad 200717 l 2 jest z dzisiaj Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok że tak pojade z cytatem z bajki Two stupid dogs but it`s WRONG ..... http://youtube.com/watch?v=H8vFSiyAjKo mały postęp, dalej słabo
Napisano 2 Listopad 200717 l hmm, że tak sie brzydko wyrażę, natchłeś mnie :) teraz już wiem po co uruchomic blendera :) i tak btw, to coś nazywa się kołyska Newtona.
Napisano 2 Listopad 200717 l no to nie popisałeś się ;) ten "dziś dzień" render za ciemny i wszędzie te twarde cienie
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor Bardzo nakręcony waszymi komentarzami xD pracowałem nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowałem kilka obiektów ze sceny z nowymi matsami ;). Drewno już chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ? A nad metalem muszę jeszcze podłubać raczej :P PZDR ps.Dzięki za komenty :D
Napisano 3 Listopad 200717 l Moze przesuń światło w prawy dolny narożnik stołu. I ten metal ma Błyszczeć bardziej a nie taki jakby za mgłą.
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor A więc biorę się za texturing. Jak ustawić kamerę ? W przeciwnym rogu i wtedy w tym odbiciu będzie więcej objektów w tym drzwi a wtedy na widok kamery zrobię okno tylko jakie ? Z żaluzjami zasłoniętymi czy widok na pole ?
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P
Napisano 3 Listopad 200717 l tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P liczy się efekt końcowy a nie metoda przy takim obiekcie wysoko refleksyjnym bez hdri nie dasz rady
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor liczy się efekt końcowy a nie metoda Zgadzam się, ale jeśli chcę się czegoś nauczyć to nie zawsze można iść tak na łatwiznę. Więc jedno pytanko związane z HDRI Czy da się wrzucić mape HDRI do LW ? Lub zamienić mape HDRI(http://www.jens-bringewatt.de/downloads/hdri/secluded_lake_1000.jpg) na JPG(http://www.spectralogue.com/HDRI/images/producthdri.jpg)
Napisano 4 Listopad 200717 l ja zamiast jakiś jezior dałbym hdri jakiegoś biurka. tak żeby to w miarę komponowało się z otoczeniem.
Napisano 8 Listopad 200717 l Autor Teraz zabieram sie za tyl otoczenia Oczywiscie texturki nadal do poprawy chyba
Napisano 9 Listopad 200717 l Nadal ten metal jest jakiś zamglony :/ Juz pomijając fakt ze to szkło nie daje kaustyki nie wspominając o jakim kolwiek cieniu.
Napisano 9 Listopad 200717 l zwiększ reflection kulek do maximum EDIT: Chyba wiem co jest nie tak z tym szkłem ale mogę się mylić. Z tego co widzę światło znajduję się mniej więcej w takiej pozycji że cień pada "za" tym szkłem... Przesuń światło PS. Pewnie się myle :D
Napisano 9 Listopad 200717 l Autor Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo. Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic. ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.
Napisano 9 Listopad 200717 l Jeśli to jest już przyciemnione w PS, to heh... :) Masz włączone Decay na Inverse Square?
Napisano 10 Listopad 200717 l Autor I teraz trzeba zapełnić scenę z drugiej strony. No i chyba jeszcze nad oświetleniem muszę popracować
Napisano 10 Listopad 200717 l W czym to jest renderowane? Troche AA slabe no i przepalone jak na moj gust.
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Renderuje w renderze LW. Aktualny stan pracy poniżej. Dodać na tą ścianę jeszcze coś ?
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding. Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie. Niebo za oknem wyszło mi za jasne. I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Render bez AA. Chyba dałem za duży bump na kulkach. Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie. Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?
Napisano 11 Listopad 200717 l Hmmm, czy na kulkach powinien występować bump? Trochę za intensywnie pod względem światła jak dla mnie. Nieciekawa materiał (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:] PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawać na siłę w tej przestrzeni - jeśli Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan będzie sprawiał wrażenie właśnie na siłę 'nabrzdżonego'. Na Twoim miejscu popracowałbym nad materiałami i przede wszystkim oświetleniem by nadać scenie jakiegoś klimaciku.
Napisano 12 Listopad 200717 l Autor Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem. Musze dopracowac Depth of Field. Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek". Render bez AA.
Napisano 12 Listopad 200717 l 1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene. 2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny. 3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie Pozdro
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor Ustawiony troche za maly AA, w nastepnym renderze ustawie wiekszy.
Napisano 24 Listopad 200717 l Autor Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało. Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami. Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?
Napisano 24 Listopad 200717 l nie, z perspektywy kulek swiatlo odbija sie w tym miejscu blatu. jak ustawisz kamere tam gdzie sa kulki to tez bedzie sie odbijalo. keep working
Napisano 27 Listopad 200717 l Czy mi sie wydaje czy na odbiciu pokoik jest bez sufitu? Moze mi sie wydaje (jest 4 w nocy jak to pisze) ale widze tam ...niebo? (albo poprostu niebieski sufit ^^)
Napisano 8 Grudzień 200717 l Autor Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju) PZDR
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto