Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Obiekt odgrzebałem aby w końcu się wznieść o szczebel wyżej w texturowaniu rederowaniu itd.

2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). Chciałbym aby to był już koniec ale sądze, że chyba nie będzie to jednak finał. Kończe, oceniać i komentować więc. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna.

PZDR

fe7e9f3ecc9de55e.jpg

 

b8a0036e7e4f4ad7.jpg

  • Odpowiedzi 45
  • Wyświetleń 8,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

proporcje

klama (bo na klamkę za duże) i hak rzucają się w oczy

 

oba niewiele się różnią, przez pół roku szukałeś DOF-a ?

Napisano
2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam).

 

które jest które?

Napisano
Część materiałów nie zmieniałem bo sądze że są ok

 

Które to ??

Napisano

hmm, że tak sie brzydko wyrażę, natchłeś mnie :) teraz już wiem po co uruchomic blendera :)

 

i tak btw, to coś nazywa się kołyska Newtona.

Napisano
  • Autor

Bardzo nakręcony waszymi komentarzami xD pracowałem nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowałem kilka obiektów ze sceny z nowymi matsami ;).

Drewno już chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ?

A nad metalem muszę jeszcze podłubać raczej :P

PZDR

ps.Dzięki za komenty :D

 

b5402ecd3bc72b8e.jpg

Napisano

Moze przesuń światło w prawy dolny narożnik stołu. I ten metal ma Błyszczeć bardziej a nie taki jakby za mgłą.

Napisano
  • Autor

A więc biorę się za texturing.

Jak ustawić kamerę ? W przeciwnym rogu i wtedy w tym odbiciu będzie więcej objektów w tym drzwi a wtedy na widok kamery zrobię okno tylko jakie ? Z żaluzjami zasłoniętymi czy widok na pole ?

Napisano
tia myślałem o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P

 

liczy się efekt końcowy a nie metoda

przy takim obiekcie wysoko refleksyjnym bez hdri nie dasz rady

Napisano
  • Autor
liczy się efekt końcowy a nie metoda

Zgadzam się, ale jeśli chcę się czegoś nauczyć to nie zawsze można iść tak na łatwiznę.

Więc jedno pytanko związane z HDRI

Czy da się wrzucić mape HDRI do LW ? Lub zamienić mape HDRI(http://www.jens-bringewatt.de/downloads/hdri/secluded_lake_1000.jpg) na JPG(http://www.spectralogue.com/HDRI/images/producthdri.jpg)

Napisano

ja zamiast jakiś jezior dałbym hdri jakiegoś biurka. tak żeby to w miarę komponowało się z otoczeniem.

Napisano

Nadal ten metal jest jakiś zamglony :/ Juz pomijając fakt ze to szkło nie daje kaustyki nie wspominając o jakim kolwiek cieniu.

Napisano

zwiększ reflection kulek do maximum

 

EDIT:

 

Chyba wiem co jest nie tak z tym szkłem ale mogę się mylić. Z tego co widzę światło znajduję się mniej więcej w takiej pozycji że cień pada "za" tym szkłem... Przesuń światło

 

PS. Pewnie się myle :D

Napisano
  • Autor

Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo.

Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic.

ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.

10dfaf2692884a87.jpg

Napisano

Jeśli to jest już przyciemnione w PS, to heh... :)

 

Masz włączone Decay na Inverse Square?

Napisano
  • Autor

I teraz trzeba zapełnić scenę z drugiej strony. No i chyba jeszcze nad oświetleniem muszę popracować

aaf1e6f19e349938.jpg

Napisano
  • Autor

Renderuje w renderze LW.

Aktualny stan pracy poniżej. Dodać na tą ścianę jeszcze coś ?

4df0952cd99194d1.jpg

Napisano
  • Autor

Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding.

Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie.

Niebo za oknem wyszło mi za jasne.

I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?

Napisano
  • Autor

Render bez AA.

Chyba dałem za duży bump na kulkach.

Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie.

Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?

a80b9b7687451eb9.jpg

Napisano

Hmmm, czy na kulkach powinien występować bump? Trochę za intensywnie pod względem światła jak dla mnie. Nieciekawa materiał (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:]

 

PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawać na siłę w tej przestrzeni - jeśli Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan będzie sprawiał wrażenie właśnie na siłę 'nabrzdżonego'. Na Twoim miejscu popracowałbym nad materiałami i przede wszystkim oświetleniem by nadać scenie jakiegoś klimaciku.

Napisano
  • Autor

Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem.

Musze dopracowac Depth of Field.

Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek".

Render bez AA.

6de11fd5687c1644.jpg

Napisano

1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene.

2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny.

3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie

Pozdro

Napisano
  • Autor

7aef07b9a5084100.jpg

 

Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało.

Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami.

Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?

Napisano

nie, z perspektywy kulek swiatlo odbija sie w tym miejscu blatu. jak ustawisz kamere tam gdzie sa kulki to tez bedzie sie odbijalo. keep working

Napisano

Czy mi sie wydaje czy na odbiciu pokoik jest bez sufitu?

Moze mi sie wydaje (jest 4 w nocy jak to pisze) ale widze tam ...niebo? (albo poprostu niebieski sufit ^^)

Napisano
  • Autor

Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie

na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju)

d89382f8390fd966.jpg

 

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności