Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Kulki Newton'a


avalanche

Rekomendowane odpowiedzi

Obiekt odgrzebałem aby w końcu się wznieść o szczebel wyżej w texturowaniu rederowaniu itd.

2 obrazy dla porównania z przed pół roku i z dzisiaj(to z przed pół roku to poniżej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dziś może co nie co już prezentuje, ale zostawiam to wam). Chciałbym aby to był już koniec ale sądze, że chyba nie będzie to jednak finał. Kończe, oceniać i komentować więc. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna.

PZDR

fe7e9f3ecc9de55e.jpg

 

b8a0036e7e4f4ad7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo nakręcony waszymi komentarzami xD pracowałem nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowałem kilka obiektów ze sceny z nowymi matsami ;).

Drewno już chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ?

A nad metalem muszę jeszcze podłubać raczej :P

PZDR

ps.Dzięki za komenty :D

 

b5402ecd3bc72b8e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczy się efekt końcowy a nie metoda

Zgadzam się, ale jeśli chcę się czegoś nauczyć to nie zawsze można iść tak na łatwiznę.

Więc jedno pytanko związane z HDRI

Czy da się wrzucić mape HDRI do LW ? Lub zamienić mape HDRI(http://www.jens-bringewatt.de/downloads/hdri/secluded_lake_1000.jpg) na JPG(http://www.spectralogue.com/HDRI/images/producthdri.jpg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększ reflection kulek do maximum

 

EDIT:

 

Chyba wiem co jest nie tak z tym szkłem ale mogę się mylić. Z tego co widzę światło znajduję się mniej więcej w takiej pozycji że cień pada "za" tym szkłem... Przesuń światło

 

PS. Pewnie się myle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo.

Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic.

ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.

10dfaf2692884a87.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding.

Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie.

Niebo za oknem wyszło mi za jasne.

I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Render bez AA.

Chyba dałem za duży bump na kulkach.

Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie.

Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?

a80b9b7687451eb9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, czy na kulkach powinien występować bump? Trochę za intensywnie pod względem światła jak dla mnie. Nieciekawa materiał (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:]

 

PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawać na siłę w tej przestrzeni - jeśli Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan będzie sprawiał wrażenie właśnie na siłę 'nabrzdżonego'. Na Twoim miejscu popracowałbym nad materiałami i przede wszystkim oświetleniem by nadać scenie jakiegoś klimaciku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene.

2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny.

3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności