Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Obiekt odgrzeba艂em aby w ko艅cu si臋 wznie艣膰 o szczebel wy偶ej w texturowaniu rederowaniu itd.

2 obrazy dla por贸wnania z przed p贸艂 roku i z dzisiaj(to z przed p贸艂 roku to poni偶ej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dzi艣 mo偶e co nie co ju偶 prezentuje, ale zostawiam to wam). Chcia艂bym aby to by艂 ju偶 koniec ale s膮dze, 偶e chyba nie b臋dzie to jednak fina艂. Ko艅cze, ocenia膰 i komentowa膰 wi臋c. Wszelka nawet najgorsza krytyka potrzebna i przydatna.

PZDR

fe7e9f3ecc9de55e.jpg

b8a0036e7e4f4ad7.jpg

  • Odpowiedzi 45
  • Wy艣wietle艅 9,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

proporcje

klama (bo na klamk臋 za du偶e) i hak rzucaj膮 si臋 w oczy

oba niewiele si臋 r贸偶ni膮, przez p贸艂 roku szuka艂e艣 DOF-a ?

Napisano
2 obrazy dla por贸wnania z przed p贸艂 roku i z dzisiaj(to z przed p贸艂 roku to poni偶ej jakiego kolwiek poziomu xD, a to z dzi艣 mo偶e co nie co ju偶 prezentuje, ale zostawiam to wam).

kt贸re jest kt贸re?

Napisano
Cz臋艣膰 materia艂贸w nie zmienia艂em bo s膮dze 偶e s膮 ok

Kt贸re to ??

Napisano

hmm, 偶e tak sie brzydko wyra偶臋, natch艂e艣 mnie :) teraz ju偶 wiem po co uruchomic blendera :)

i tak btw, to co艣 nazywa si臋 ko艂yska Newtona.

Napisano
  • Autor

Bardzo nakr臋cony waszymi komentarzami xD pracowa艂em nad udoskonaleniem i o to tak wyrenderowa艂em kilka obiekt贸w ze sceny z nowymi matsami ;).

Drewno ju偶 chyba dostatecznie dobre czy nadal nie :> ?

A nad metalem musz臋 jeszcze pod艂uba膰 raczej :P

PZDR

ps.Dzi臋ki za komenty :D

b5402ecd3bc72b8e.jpg

Napisano

co艣 si臋 musi odbija膰 w tym metalu, a pochowa艂e艣 wi臋kszo艣膰 obiekt贸w

Napisano

Moze przesu艅 艣wiat艂o w prawy dolny naro偶nik sto艂u. I ten metal ma B艂yszcze膰 bardziej a nie taki jakby za mg艂膮.

Napisano
  • Autor

A wi臋c bior臋 si臋 za texturing.

Jak ustawi膰 kamer臋 ? W przeciwnym rogu i wtedy w tym odbiciu b臋dzie wi臋cej objekt贸w w tym drzwi a wtedy na widok kamery zrobi臋 okno tylko jakie ? Z 偶aluzjami zas艂oni臋tymi czy widok na pole ?

Napisano
tia my艣la艂em o tym ale pozatym w taki sposob idziesz na latwizne :P

liczy si臋 efekt ko艅cowy a nie metoda

przy takim obiekcie wysoko refleksyjnym bez hdri nie dasz rady

Napisano
  • Autor
liczy si臋 efekt ko艅cowy a nie metoda

Zgadzam si臋, ale je艣li chc臋 si臋 czego艣 nauczy膰 to nie zawsze mo偶na i艣膰 tak na 艂atwizn臋.

Wi臋c jedno pytanko zwi膮zane z HDRI

Czy da si臋 wrzuci膰 mape HDRI do LW ? Lub zamieni膰 mape HDRI(http://www.jens-bringewatt.de/downloads/hdri/secluded_lake_1000.jpg) na JPG(http://www.spectralogue.com/HDRI/images/producthdri.jpg)

Napisano

ja zamiast jaki艣 jezior da艂bym hdri jakiego艣 biurka. tak 偶eby to w miar臋 komponowa艂o si臋 z otoczeniem.

Napisano

Nadal ten metal jest jaki艣 zamglony :/ Juz pomijaj膮c fakt ze to szk艂o nie daje kaustyki nie wspominaj膮c o jakim kolwiek cieniu.

Napisano

zwi臋ksz reflection kulek do maximum

EDIT:

Chyba wiem co jest nie tak z tym szk艂em ale mog臋 si臋 myli膰. Z tego co widz臋 艣wiat艂o znajduj臋 si臋 mniej wi臋cej w takiej pozycji 偶e cie艅 pada "za" tym szk艂em... Przesu艅 艣wiat艂o

PS. Pewnie si臋 myle :D

Napisano
  • Autor

Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo.

Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic.

ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zla艂a z 艣cian膮.

10dfaf2692884a87.jpg

Napisano

Je艣li to jest ju偶 przyciemnione w PS, to heh... :)

Masz w艂膮czone Decay na Inverse Square?

Napisano
  • Autor

I teraz trzeba zape艂ni膰 scen臋 z drugiej strony. No i chyba jeszcze nad o艣wietleniem musz臋 popracowa膰

aaf1e6f19e349938.jpg

Napisano
  • Autor

Renderuje w renderze LW.

Aktualny stan pracy poni偶ej. Doda膰 na t膮 艣cian臋 jeszcze co艣 ?

4df0952cd99194d1.jpg

Napisano
  • Autor

Przy nast臋pnym renderowaniu zmniejsz臋 colorbleeding.

Skomentujcie to troch臋. Moje oko czuje nie realno艣膰, ale nie mog臋 jej zobaczy膰. O艣wie膰cie mnie.

Niebo za oknem wysz艂o mi za jasne.

I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasad膮 wype艂niania kadru wycentrowa膰 wahad艂o ?

Napisano
  • Autor

Render bez AA.

Chyba da艂em za du偶y bump na kulkach.

Zmieni艂em pozycje kamery, aby obiekt w pe艂ni wype艂nia艂 kadr i skupia艂 uwage widza na tym 偶e w艂a艣nie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie.

My艣la艂em nad tym 偶eby do modelowa膰 jakiego艣 paprotnika na p贸艂ce i da膰 go mi臋dzy krzes艂em, a oknem, albo jaki艣 mo偶e plakat czy lustro ?

a80b9b7687451eb9.jpg

Napisano

Hmmm, czy na kulkach powinien wyst臋powa膰 bump? Troch臋 za intensywnie pod wzgl臋dem 艣wiat艂a jak dla mnie. Nieciekawa materia艂 (+tekstura) biurka. Dobry kadr. No ale zdecydowany 'progress' jak dla mnie - zmierzasz w dobrym kierunku. Powodzenia:]

PS: Nie wiem czy musisz cokolwiek dodawa膰 na si艂臋 w tej przestrzeni - je艣li Ci to nie wyjdzie, to dalszy plan b臋dzie sprawia艂 wra偶enie w艂a艣nie na si艂臋 'nabrzd偶onego'. Na Twoim miejscu popracowa艂bym nad materia艂ami i przede wszystkim o艣wietleniem by nada膰 scenie jakiego艣 klimaciku.

Napisano
  • Autor

Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem.

Musze dopracowac Depth of Field.

Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek".

Render bez AA.

6de11fd5687c1644.jpg

Napisano

1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene.

2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedzia艂 bym 偶e s膮 z plasteliny.

3. Daj 艣wiat艂o bardziej pod k膮tem do obiektu bo moim zdaniem ten cie艅 wygl膮da bardzo nienaturalnie

Pozdro

Napisano
  • Autor

7aef07b9a5084100.jpg

Render bez AA i bez DOF bo sie d艂ugo renderowa艂o.

Poprawione cienie ale co艣 sie sta艂o z materia艂ami.

Czarnymi k贸艂kami zaznaczy艂em moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno by膰 wida膰 na blacie biurka czy nie ?

Napisano

nie, z perspektywy kulek swiatlo odbija sie w tym miejscu blatu. jak ustawisz kamere tam gdzie sa kulki to tez bedzie sie odbijalo. keep working

Napisano

Czy mi sie wydaje czy na odbiciu pokoik jest bez sufitu?

Moze mi sie wydaje (jest 4 w nocy jak to pisze) ale widze tam ...niebo? (albo poprostu niebieski sufit ^^)

Napisano
  • Autor

Ca艂y render po ps贸艂 DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie

na suficie da艂em tapete o wygl膮dzie nieba(moje nie spe艂nione marzenie we w艂asnym pokoju)

d89382f8390fd966.jpg

PZDR

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci