Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Mylisz się :D 40 tysięcy poly to max policzy na palcach :D

 

 

 

Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację :p

Napisano
Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację

 

Chwila.

40 tysięcy to nawet nie milion. Co ty animację boxa renderujesz?

 

Czy zmienia sytuację? NIE

Taka ilość poly to praktycznie nic. Problemów mógłbyś oczekiwać przy około 1M poly. Nawet na słabszym sprzęcie.

Napisano

Nooo, niestety... znów :D Animacja renderuje się dokładnie n-razy dłużej niż jedna klatka. Przyjmując za n - liczbę klatek i uśredniając czas renderowania pojedynczej :) Podczas renderowania animacji Max powtarza jakby wszystkie czynności dla każdej klatki. Po zakończeniu pracy z poprzednią. Jeśli scena jest skomplikowana - np. jak powiedział Lis, ok. miliona poly - to wtedy duża ilość ramu bardzo pomaga, ale 40 tysięcy polygonów jest aktualnie poziomem pomijalnym ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności