arev Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 Po obejrzeniu tabelki nie widzę już żadnego powodu by czekać na Phenoma ^^ Bierz Q6600, nie pożałujesz :)
Wesoł Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Teraz jedyne na co warto czekać to 45 nm... :)
Dragon Heart Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 Mylisz się :D 40 tysięcy poly to max policzy na palcach :D Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację :p
Lis Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację Chwila. 40 tysięcy to nawet nie milion. Co ty animację boxa renderujesz? Czy zmienia sytuację? NIE Taka ilość poly to praktycznie nic. Problemów mógłbyś oczekiwać przy około 1M poly. Nawet na słabszym sprzęcie.
Dragon Heart Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 Czekajcie może poprostu moja niewiedza robi problem. Ja myślałem że jak jest więcej ramu to animacja sie poprostu szybciej renderuje!! Chyba że się mylę??
arev Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Nooo, niestety... znów :D Animacja renderuje się dokładnie n-razy dłużej niż jedna klatka. Przyjmując za n - liczbę klatek i uśredniając czas renderowania pojedynczej :) Podczas renderowania animacji Max powtarza jakby wszystkie czynności dla każdej klatki. Po zakończeniu pracy z poprzednią. Jeśli scena jest skomplikowana - np. jak powiedział Lis, ok. miliona poly - to wtedy duża ilość ramu bardzo pomaga, ale 40 tysięcy polygonów jest aktualnie poziomem pomijalnym ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się