November 19, 200717 yr Po obejrzeniu tabelki nie widzę już żadnego powodu by czekać na Phenoma ^^ Bierz Q6600, nie pożałujesz :)
November 20, 200717 yr Author Mylisz się :D 40 tysięcy poly to max policzy na palcach :D Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację :p
November 20, 200717 yr Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację Chwila. 40 tysięcy to nawet nie milion. Co ty animację boxa renderujesz? Czy zmienia sytuację? NIE Taka ilość poly to praktycznie nic. Problemów mógłbyś oczekiwać przy około 1M poly. Nawet na słabszym sprzęcie.
November 20, 200717 yr Author Czekajcie może poprostu moja niewiedza robi problem. Ja myślałem że jak jest więcej ramu to animacja sie poprostu szybciej renderuje!! Chyba że się mylę??
November 20, 200717 yr Nooo, niestety... znów :D Animacja renderuje się dokładnie n-razy dłużej niż jedna klatka. Przyjmując za n - liczbę klatek i uśredniając czas renderowania pojedynczej :) Podczas renderowania animacji Max powtarza jakby wszystkie czynności dla każdej klatki. Po zakończeniu pracy z poprzednią. Jeśli scena jest skomplikowana - np. jak powiedział Lis, ok. miliona poly - to wtedy duża ilość ramu bardzo pomaga, ale 40 tysięcy polygonów jest aktualnie poziomem pomijalnym ;)
Create an account or sign in to comment