Jump to content

Featured Replies

Po obejrzeniu tabelki nie widzę już żadnego powodu by czekać na Phenoma ^^ Bierz Q6600, nie pożałujesz :)

  • Replies 55
  • Views 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author
Mylisz się :D 40 tysięcy poly to max policzy na palcach :D

 

 

 

Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację :p

Ale ja nie renderuje pojedynczej sceny lecz animację 3000 klatek z wolumetrycznym światłem no to chyba już zmienia sytuację

 

Chwila.

40 tysięcy to nawet nie milion. Co ty animację boxa renderujesz?

 

Czy zmienia sytuację? NIE

Taka ilość poly to praktycznie nic. Problemów mógłbyś oczekiwać przy około 1M poly. Nawet na słabszym sprzęcie.

  • Author

Czekajcie może poprostu moja niewiedza robi problem. Ja myślałem że jak jest więcej ramu to animacja sie poprostu szybciej renderuje!! Chyba że się mylę??

Nooo, niestety... znów :D Animacja renderuje się dokładnie n-razy dłużej niż jedna klatka. Przyjmując za n - liczbę klatek i uśredniając czas renderowania pojedynczej :) Podczas renderowania animacji Max powtarza jakby wszystkie czynności dla każdej klatki. Po zakończeniu pracy z poprzednią. Jeśli scena jest skomplikowana - np. jak powiedział Lis, ok. miliona poly - to wtedy duża ilość ramu bardzo pomaga, ale 40 tysięcy polygonów jest aktualnie poziomem pomijalnym ;)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy