Skocz do zawartości

Morpher


Dragon Heart

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem robie sobie model człowieka i modyfikuje dość znacznei zmieniam przesuwam vertexy dlatego aby podpiąć modyfikaor morpher i okazuje sie że mi zniknęły vertexy dlaczego tak sie stało skoro żadnego vertexa nie usunąłem ani nie dodałem no i jesli może nawet i przez przypadek usunąlem to czy istnieje jakiś sposób aby sprawdzić jakie vertexy mi się zgubily model główny ma 7929 vertex a modyfikowany 7002 nie wiem co się stło gdzie się podzialy vertexy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie pomoga ci w pytaniu ale mam prośbę. Czy mógłbyś pisać poprawnie po polsku? Cała twoja wypowiedź jest ujęta w jednym zdaniu, nie ma tam żadnego znaku interpunkcyjnego. Poprostu źle się to czyta.

 

Sorry za offtop ale rażą mnie takie błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siatka morphowana musi to być ta sama siatka co siatka bazowa, wertexy możesz przesuwać jedynie, nie możesz kasować, ciąć siatki itp bo się numeracja vertexów pokaszani.

Krótko, ilość wertexów musi się zgadzać.

 

Dodatkowo, żeby wszystko było ok, obie wersje siatki powinny mieć tą samą skalę i znajdować się w takim samym dokładnie położeniu w układzie współrzędnychy, o ile nie chcesz mieć przesunieć, które w pewnych sytuacjach oczywiście mogą być porządane jak najbardziej, ale w przypadku twarzy raczej nie..

 

A jeśli chcesz używać morphera z kośćmi to zasada jest taka: najpierw dajesz morphery, później rigujesz z kośćmi.

 

powodzenia

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności