Skocz do zawartości

Przeglad technik modelowania


Gość neskal

Rekomendowane odpowiedzi

Gość neskal

Witam

 

Na forum znalazlem wiele szczegolowych informacji na temat konkretnych technik modelowania, pokazujacych krok po kroku jak cos wymodelowac. Jednak nie znalazlem zadnego tematu ktory moglby dac mi przekrojowy poglad na rozne techniki modelowani.

 

Zabawe z 3d maxem zaczalem bardzo niedawno i czuje sie mocno zagubiony w tych technikach. Chcialem nauczyc sie odwzorowywac jak najdokladniej modele wiec sadzilem ze uzywajac splinow bede mial dobra kontrole nad krzywiznami, sprobowalem NURBSow (z ktorych jestem znacznie bardziej zadowolony), odrzucilem od razu poly modeling bo nie widze tam mozliosci "idealnego" odwzorowania krzywizn. Czy dobrze postrzgam mozliwyosci wymienionych narzedzi?

 

Bylbym bardzo zadowolony gdybyscie podzielili sie swoimi doswiadczeniami i opisali w jakich sytuacjiach sprawdzaja sie te czy inne techniki, jakie sa ich ograniczenia, wady zalety. Sadze ze to bylby bardzo pouczajacy temat dla kazdego poczatkujacego.

 

Pozdrawiam

Neskal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie ma technik lepszych i gorszych jest to tylko kwestia upodoban. Ja jestem zwolennikiem poly modelingu bo ma sie dobra kontorle nad siatka mozna trzymac sie limitow poly a takze robic swietne modely high poly z wykorzystywaniem meshsmootha czy turbosmootha. Poly modeling to cos w stylu robie wszystko od podstaw i mam kompletna kontrole nad caloscia. No i modele np do gier to ja widze tylko w polymodelingu choc ja sie tam nie znam moze ktos nurbsami robi zapytaj w game arcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności