Napisano 17 Listopad 200717 l Witam. Mam obiekt, materiał: Reflection 80 - Raytrace - Mix - Thin Wall Refraction i biel. Jak renderuje Scanlinem to wychodzi ładnie, natomiast jak wyrenderuje to mental rayem to obiekt robi sie czarny. Moze wie ktos dlaczego?
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor To, że on odbija to tło, a jak mentalem sie zrenderuje to nie odbija i jest czarny.
Napisano 17 Listopad 200717 l to moze dla mentala uzyj mentalowskigo materialu? jesli mr 3.5 lub 3.6 to arch&design jesli starsze wersje to material mental ray
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor Z mentalowskimi materiałami nie potrafie uzyskać takiego efektu ;/
Napisano 17 Listopad 200717 l W ustawieniach raytracera zwiększ głębokość śledzenia promieni. Raytrace depth, reflection depth, refraction depth lub coś podobnego.
Napisano 17 Listopad 200717 l no raczej BSP winna to nie jest, coś skopałeś z materiałem, podeślij scenę, zbadamy
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor Może powinienem inaczej sformułować pytanie: Jak uzyskać efekt Thin Wall Refraction w mental rayu?
Napisano 17 Listopad 200717 l Więc większ tylko reflection depth. Możliwe, że także w ustawieniach materiału jest taka opcja.
Napisano 17 Listopad 200717 l Ten raytrace to w jakim slocie siedzi? Mental ray ma swój silnik raytracingu, dlatego jak używasz map od refrakcji(Thin Wall Refraction), to aplikuj je w slocie refraction materiału, a nie reflection. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto