themindfields Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 Witam. Mam obiekt, materiał: Reflection 80 - Raytrace - Mix - Thin Wall Refraction i biel. Jak renderuje Scanlinem to wychodzi ładnie, natomiast jak wyrenderuje to mental rayem to obiekt robi sie czarny. Moze wie ktos dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 nawet nie wiem o co chodzi w tym obiekcie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themindfields Napisano 17 Listopad 2007 Autor Share Napisano 17 Listopad 2007 To, że on odbija to tło, a jak mentalem sie zrenderuje to nie odbija i jest czarny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 to moze dla mentala uzyj mentalowskigo materialu? jesli mr 3.5 lub 3.6 to arch&design jesli starsze wersje to material mental ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themindfields Napisano 17 Listopad 2007 Autor Share Napisano 17 Listopad 2007 Z mentalowskimi materiałami nie potrafie uzyskać takiego efektu ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 W ustawieniach raytracera zwiększ głębokość śledzenia promieni. Raytrace depth, reflection depth, refraction depth lub coś podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 no raczej BSP winna to nie jest, coś skopałeś z materiałem, podeślij scenę, zbadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themindfields Napisano 17 Listopad 2007 Autor Share Napisano 17 Listopad 2007 Może powinienem inaczej sformułować pytanie: Jak uzyskać efekt Thin Wall Refraction w mental rayu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 Jeśli chodzi o przezroczystą ścianę, zrób jak napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themindfields Napisano 17 Listopad 2007 Autor Share Napisano 17 Listopad 2007 U mnie w scenie w tym obiekcie ma sie odbijać Environment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 Więc większ tylko reflection depth. Możliwe, że także w ustawieniach materiału jest taka opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peteRlo Napisano 17 Listopad 2007 Share Napisano 17 Listopad 2007 Ten raytrace to w jakim slocie siedzi? Mental ray ma swój silnik raytracingu, dlatego jak używasz map od refrakcji(Thin Wall Refraction), to aplikuj je w slocie refraction materiału, a nie reflection. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się