Posted November 17, 200717 yr Witam. Mam obiekt, materiał: Reflection 80 - Raytrace - Mix - Thin Wall Refraction i biel. Jak renderuje Scanlinem to wychodzi ładnie, natomiast jak wyrenderuje to mental rayem to obiekt robi sie czarny. Moze wie ktos dlaczego?
November 17, 200717 yr Author To, że on odbija to tło, a jak mentalem sie zrenderuje to nie odbija i jest czarny.
November 17, 200717 yr to moze dla mentala uzyj mentalowskigo materialu? jesli mr 3.5 lub 3.6 to arch&design jesli starsze wersje to material mental ray
November 17, 200717 yr W ustawieniach raytracera zwiększ głębokość śledzenia promieni. Raytrace depth, reflection depth, refraction depth lub coś podobnego.
November 17, 200717 yr no raczej BSP winna to nie jest, coś skopałeś z materiałem, podeślij scenę, zbadamy
November 17, 200717 yr Author Może powinienem inaczej sformułować pytanie: Jak uzyskać efekt Thin Wall Refraction w mental rayu?
November 17, 200717 yr Więc większ tylko reflection depth. Możliwe, że także w ustawieniach materiału jest taka opcja.
November 17, 200717 yr Ten raytrace to w jakim slocie siedzi? Mental ray ma swój silnik raytracingu, dlatego jak używasz map od refrakcji(Thin Wall Refraction), to aplikuj je w slocie refraction materiału, a nie reflection. Pozdrawiam.
Create an account or sign in to comment