Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam. Mam obiekt, materiał: Reflection 80 - Raytrace - Mix - Thin Wall Refraction i biel. Jak renderuje Scanlinem to wychodzi ładnie, natomiast jak wyrenderuje to mental rayem to obiekt robi sie czarny. Moze wie ktos dlaczego?

  • Replies 11
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to moze dla mentala uzyj mentalowskigo materialu? jesli mr 3.5 lub 3.6 to arch&design jesli starsze wersje to material mental ray

W ustawieniach raytracera zwiększ głębokość śledzenia promieni.

 

Raytrace depth, reflection depth, refraction depth lub coś podobnego.

no raczej BSP winna to nie jest, coś skopałeś z materiałem, podeślij scenę, zbadamy

Więc większ tylko reflection depth. Możliwe, że także w ustawieniach materiału jest taka opcja.

Ten raytrace to w jakim slocie siedzi? Mental ray ma swój silnik raytracingu, dlatego jak używasz map od refrakcji(Thin Wall Refraction), to aplikuj je w slocie refraction materiału, a nie reflection.

 

Pozdrawiam.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy