Skocz do zawartości

[wings3d] kasowanie mapowania uv obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czolem

zrobilem mapowanie uv dla obiektu, ale co zrobic jak chce go "przemapować"?

 

opcja remap uv nie dziala tak jak bym chcial hehe

 

chodzi mi o powrot do stanu w ktorym moge od nowa poustawiac "charts" i zrobic kompletnie nowe mapowanie

 

pozdr

a tak swoja droga szukalem w necie plugow do wingsa dajacych jakas choć zbliżoną imitacje zbrusha czy blenderowego sculptera- nie ma, czy przeoczylem? jezeli jest prosze o namiary :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

żeby skasować mapowanie, w okienku w którym jest uv (nie w tym od seamów, ale w tym gdzie leży płasko) wybierasz body, prawa mysz, delete.

Jeśli teraz w normalnym wingsowskim okienku klikniesz znowu UVmap, będziesz miał chartsy i seamy od nowa. (ale o ile wiem nie da się robić na dwóch kanałach, nie da się zapisać starego)

 

Z pluginem do sculptowania się jeszcze nie spotkałam. Jeśli chcesz za darmo rób Blenderem, jeśli chcesz więcej opcji rób Zbrushem.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności