flesz_gordon Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 czolem zrobilem mapowanie uv dla obiektu, ale co zrobic jak chce go "przemapować"? opcja remap uv nie dziala tak jak bym chcial hehe chodzi mi o powrot do stanu w ktorym moge od nowa poustawiac "charts" i zrobic kompletnie nowe mapowanie pozdr a tak swoja droga szukalem w necie plugow do wingsa dajacych jakas choć zbliżoną imitacje zbrusha czy blenderowego sculptera- nie ma, czy przeoczylem? jezeli jest prosze o namiary :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 żeby skasować mapowanie, w okienku w którym jest uv (nie w tym od seamów, ale w tym gdzie leży płasko) wybierasz body, prawa mysz, delete. Jeśli teraz w normalnym wingsowskim okienku klikniesz znowu UVmap, będziesz miał chartsy i seamy od nowa. (ale o ile wiem nie da się robić na dwóch kanałach, nie da się zapisać starego) Z pluginem do sculptowania się jeszcze nie spotkałam. Jeśli chcesz za darmo rób Blenderem, jeśli chcesz więcej opcji rób Zbrushem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 28 Listopad 2007 Autor Share Napisano 28 Listopad 2007 dziekuje Aniu, kuurde ze tez ja na to nie wpadlem hehe masakra :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 tez sie przydało dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi