Skocz do zawartości

[wings3d] kasowanie mapowania uv obiektu


flesz_gordon

Rekomendowane odpowiedzi

czolem

zrobilem mapowanie uv dla obiektu, ale co zrobic jak chce go "przemapować"?

 

opcja remap uv nie dziala tak jak bym chcial hehe

 

chodzi mi o powrot do stanu w ktorym moge od nowa poustawiac "charts" i zrobic kompletnie nowe mapowanie

 

pozdr

a tak swoja droga szukalem w necie plugow do wingsa dajacych jakas choć zbliżoną imitacje zbrusha czy blenderowego sculptera- nie ma, czy przeoczylem? jezeli jest prosze o namiary :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

żeby skasować mapowanie, w okienku w którym jest uv (nie w tym od seamów, ale w tym gdzie leży płasko) wybierasz body, prawa mysz, delete.

Jeśli teraz w normalnym wingsowskim okienku klikniesz znowu UVmap, będziesz miał chartsy i seamy od nowa. (ale o ile wiem nie da się robić na dwóch kanałach, nie da się zapisać starego)

 

Z pluginem do sculptowania się jeszcze nie spotkałam. Jeśli chcesz za darmo rób Blenderem, jeśli chcesz więcej opcji rób Zbrushem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności