Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niebo jast półsferą z normalkami "do środka" i ma kolor niebieski. problem w tym że porenderingu wszystko ma niebieskawy odcień i nioe wiem jak sie tego pozbyć. Self Illumination ustawiłem na czarny i dalej nic:/

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale przede wszystkim nie ustawia się półsfery jako nieba. Albo MRSky albo w postprodukcji bitmapę wrzucić. Można też w env wsadzić gradient mape z env maping spherical. Ewentualnie dać w materiale kolor GI jako szary a nie niebieski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności