Napisano 29 Listopad 200717 l Niebo jast półsferą z normalkami "do środka" i ma kolor niebieski. problem w tym że porenderingu wszystko ma niebieskawy odcień i nioe wiem jak sie tego pozbyć. Self Illumination ustawiłem na czarny i dalej nic:/
Napisano 29 Listopad 200717 l log exposure control i tam masz balans bieli. ustaw na niebieski to scena nabierze cieplych tonow
Napisano 29 Listopad 200717 l Po to sie to niebo ustawia żeby scena nabrało owej błękitnej kolorystyki :) Możesz zmienić kolor nieba albo wyjaskawić kolory obiektów w scenie.
Napisano 29 Listopad 200717 l Ale przede wszystkim nie ustawia się półsfery jako nieba. Albo MRSky albo w postprodukcji bitmapę wrzucić. Można też w env wsadzić gradient mape z env maping spherical. Ewentualnie dać w materiale kolor GI jako szary a nie niebieski.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto