Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Niebo jast półsferą z normalkami "do środka" i ma kolor niebieski. problem w tym że porenderingu wszystko ma niebieskawy odcień i nioe wiem jak sie tego pozbyć. Self Illumination ustawiłem na czarny i dalej nic:/

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

log exposure control i tam masz balans bieli. ustaw na niebieski to scena nabierze cieplych tonow

Napisano

Po to sie to niebo ustawia żeby scena nabrało owej błękitnej kolorystyki :) Możesz zmienić kolor nieba albo wyjaskawić kolory obiektów w scenie.

Napisano

Ale przede wszystkim nie ustawia się półsfery jako nieba. Albo MRSky albo w postprodukcji bitmapę wrzucić. Można też w env wsadzić gradient mape z env maping spherical. Ewentualnie dać w materiale kolor GI jako szary a nie niebieski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności