dino1984 Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Niebo jast półsferą z normalkami "do środka" i ma kolor niebieski. problem w tym że porenderingu wszystko ma niebieskawy odcień i nioe wiem jak sie tego pozbyć. Self Illumination ustawiłem na czarny i dalej nic:/
kamil.ochel Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 ustaw sobie w environment kolor nieba na niebieski a sferę usuń
SWRSC Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 log exposure control i tam masz balans bieli. ustaw na niebieski to scena nabierze cieplych tonow
biglebowsky Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Po to sie to niebo ustawia żeby scena nabrało owej błękitnej kolorystyki :) Możesz zmienić kolor nieba albo wyjaskawić kolory obiektów w scenie.
Hynol Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Ale przede wszystkim nie ustawia się półsfery jako nieba. Albo MRSky albo w postprodukcji bitmapę wrzucić. Można też w env wsadzić gradient mape z env maping spherical. Ewentualnie dać w materiale kolor GI jako szary a nie niebieski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się