Napisano 29 Listopad 200717 l Szybko sklecony tutek, mojego przepisu na temat riggowania skrzydla ptaszyszyska. Troche slaba kompresja, no ale pliczek nie wielki - chyba wszystko widac. Tutek opatrzony komentarzem, nawet moim wlasnym. Poznacie tu zagadnienia typu: Position, orientation constraint, splineIKcontrol, spring. Milej lektury. http://rs241l3.rapidshare.com/files/73084010/superwoko_skrzydlo_rigg.avi (compr - xvid, 58Mb, link bezposredni) w super kiepskiej jakosci Youtube, bez komentarza i przyspieszony Zapraszam rowniez do mojego poprzedniego tutka na temat tworzenia panelu do kontroli twarzy http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=43628
Napisano 29 Listopad 200717 l oko jesteś spoko:D dzięki ;) edit: no a repa nie moge jeszcze znowu dać :/
Napisano 29 Listopad 200717 l Autor Prawie kazde oko ino jest spoko ;) Dorzucilem wszystkie linki. Na youtubie mozecie sobie przejrzec jak to wszystko wyglada ogolnie a pozniej zassac w lepszej jakosci. Mam nadzieje, ze moje 3 godziny wyjete z zycia zeby to wszystko upiekszyc i skompresowac nie poszly na marne i komus sie to przyda.
Napisano 4 Grudzień 200717 l thx:D wlasnie zaczynam przygode z riggggowaniem:D:D i tutek jak z nieba spadl:D no ...moze z drzewa:D pozdrawiam!
Napisano 11 Grudzień 200717 l Autor nagrany na szybciora bez zadnych bajerow rigg dloni.. filmik 5min [2mb] .. proponuje sciagnac go 3tys razy zeby mi moj rapid przez miesiac przechulal jeszcze innaczej wszystkie tuty przepadna FOR EWA .. slyszycie FOR ewaaaaaaaaaa..... i to za 10 dniiiii!!!! Ratujcie http://rapidshare.com/files/75831239/lapa_superLokowa.wmv Dodam jeszcze, ze to pseudo tut zrobiony na prosbe uzytkownikow forum. Bardziej on pokazuje zasade dzialania reaction menagera niz proces riggowania dloni. Wsumie ja bym nawet tego nie nazwal riggiem ale komus kto dopiero raczkuje w tych sprawach napewno sie przyda.
Napisano 26 Kwiecień 200915 l --------EDIT------- Znalazłem rozwiązanie, potrzebuje tylko potwierdzenia czy nie jest przekombinowane i czy tak to trzeba bylo zrobic :) stworzylem kosc, zlinkowalem 2 zielone helpery (IK kosci skrzydla) do nowej kosci, pozniej jeden niebieski spline IK control helper przy samym poczatku skrzydla(z lewej na obrazku "1") zlinkowalem do pierwszej kosci skrzydla (poruszajac pierwsza koscia skrzydla helper stał w miejscu), nastepnie pierwszą kosc skrzydła zrobilem position constraint na nową kosc ktora stworzylem. Teraz jak ruszam nowa koscią cale skrzydlo rusza sie i zachowuje swoja animacje i wlasciwosci IK i spline IK controls. -------------------------- post przed edycją ------------------------- Dzieki za tutorial, jest genialny! Mam tylko jedno pytanko: Tutorial wykonalem krok po kroku i wszystko wyszlo super, ale przy probie polaczenia skrzydla do innej kosci, tak zebym przesuwajac ją przesuwal cale skrzydlo natrafiłem na powarzne problemy: 1: stworzylem kosc (wybrana na obrazku) i przylaczylem poczatkowa kosc skrzydla narzedziem linkujacym do nowej kosci. efekt widoczny na obrazku "2" , zielone helpery nie podarzaja za kością, niebieski przy poczatku skrzydla tez. 3: na tym obrazku dolączylem zielone helpery do tej samej kosci narzedziem linkujacym, ale teraz 2 niebieskie pointy stworzone przez spline IK control stoja w miejscu. 4: dolączylem oba niebieskie helpery, wszystko porusza sie poza jednym niebieskim helperem, cokolwiek zrobie dalej z tego miejsca pogarsza sytuacje :/ Jak dołączyc skrzydło z tego tutoriala do reszty szkieletu ciała? tak zeby poruszajac calym cialem skrzydlo ladnie za nim podarzalo, zachowując wszystkie swoje własciwosci(IK, spline IK controls). Edytowane 26 Kwiecień 200915 l przez PiotrAdamczyk
Napisano 27 Kwiecień 200915 l Autor --------EDIT------- Znalazłem rozwiązanie, potrzebuje tylko potwierdzenia czy nie jest przekombinowane i czy tak to trzeba bylo zrobic :) Witam. Nic nie przekombinowales, czyli Tak - tak to wlasnie miales zrobic ;) Dzieki za komentaze.. i pozdrawiam.
Napisano 9 Maj 201311 l Szybko sklecony tutek, mojego przepisu na temat riggowania skrzydla ptaszyszyska. Troche slaba kompresja, no ale pliczek nie wielki - chyba wszystko widac. Tutek opatrzony komentarzem, nawet moim wlasnym. Poznacie tu zagadnienia typu: Position, orientation constraint, splineIKcontrol, spring. Milej lektury. http://rs241l3.rapidshare.com/files/...zydlo_rigg.avi (compr - xvid, 58Mb, link bezposredni) dasz rade super_oko zuploadowac ten tutek? za niedlugo bede mial robil skrzydla i przydaloby mi sie to cholernie, pozdrawiam
Napisano 11 Maj 201311 l Hej. Pozwoliłem sobie wrzucić tego tutoriala na MF, w razie czego, jedno słowo i go usuwam :-) [klik]
Napisano 13 Maj 201311 l Mam jedno pytanie. zrobilem wszystko jak w tutku i napotkalem problem. kiedy zaczalem position constrantem przylaczac na koncu kosci od pior to przy ostatnim helpery cos sie dzieje nie tak. jak czubek kosci przylaczam do prawego hhelpa jest ok, ale dolczam potem do prawego to spline sie wygina i nic nie moge z tym zrobic
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto