Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z kafelkami, a mianowicie chce zrobic takie "bezfugowe" połączenie (jak na załączonym obrazku) a wychodzi, no cóż wychodzi jak widać, co jest zle ? próbowałem z Displace, z bumpem, próbowałem tylko w Rglossines dawać zarówno mapę tiles, jak i bitmapę z bardzo cienkimi liniami podziałów między płytkami.

 

Jak kontrolować szerokość tych fug ? bo jak ustawie relatywnie małą szerokość fug w mapie tile (tak na poziomie 0.01) to w ogóle znikają. a jak ustawię więcej niz 0.1 to wychodzą cholernie szerokie. (jak widać), to samo mniej więcej z bitmapą jeśli jej używam do tego.

 

męczę sie z tym juz od rana dzis i nie mogę nic wymyśleć jeśli ktos ma jakis pomysł to prosił bym o pomoc (ewentualnie link gdzie można o tym poczytać, F1 mało oferuje pod tym względem)

 

nastronemz6.jpg

 

renderer : vray

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe wiem ze tak też można, chcialem sobie zycie uprościc, ale w sumie faktycznie wieksza kontrola wtedy jest i na pewno renderuje się szybciej, dzieki za odpowiedzi (heh czasem mnie tak zbiera na kombinacje alpejskie, chociaz rozwiązanie jest proste jak budowa cepa )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności