Napisano 29 Listopad 200717 l Mam problem z kafelkami, a mianowicie chce zrobic takie "bezfugowe" połączenie (jak na załączonym obrazku) a wychodzi, no cóż wychodzi jak widać, co jest zle ? próbowałem z Displace, z bumpem, próbowałem tylko w Rglossines dawać zarówno mapę tiles, jak i bitmapę z bardzo cienkimi liniami podziałów między płytkami. Jak kontrolować szerokość tych fug ? bo jak ustawie relatywnie małą szerokość fug w mapie tile (tak na poziomie 0.01) to w ogóle znikają. a jak ustawię więcej niz 0.1 to wychodzą cholernie szerokie. (jak widać), to samo mniej więcej z bitmapą jeśli jej używam do tego. męczę sie z tym juz od rana dzis i nie mogę nic wymyśleć jeśli ktos ma jakis pomysł to prosił bym o pomoc (ewentualnie link gdzie można o tym poczytać, F1 mało oferuje pod tym względem) renderer : vray
Napisano 29 Listopad 200717 l dajesz na poly, zanzczasz wszystko pozniej inset by poly nastepnie extrude i bevel lub champfer :) ladne kafeleczki w prosty sposob :)
Napisano 29 Listopad 200717 l Autor hehe wiem ze tak też można, chcialem sobie zycie uprościc, ale w sumie faktycznie wieksza kontrola wtedy jest i na pewno renderuje się szybciej, dzieki za odpowiedzi (heh czasem mnie tak zbiera na kombinacje alpejskie, chociaz rozwiązanie jest proste jak budowa cepa )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto