Wichur Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 Jest to mój pierwszy model w 3ds maxie ..moeże być trochę nie podobny lub kanciasty ...Ale oblookajcie screena:
Pablo Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 Pierwszy model?? nie wierze ! heh qrde...albo my tak cienko zaczynalismy albo to pokolenie naprawde idzie w gore :D pozdr
Wichur Napisano 31 Grudzień 2003 Autor Napisano 31 Grudzień 2003 Pierwszy model ?? TAK ...wcześniej robiłem porsche boxter (dałem screeny) ..ale tro było na próbe wykorzystania moich możliwości ..a znam się na tym programie prawie ,że nic ... A boxtera wywaliłem już ..nie podobał mi się ?? a jak uważacie to audi ?
don_filippo Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 no no... całkiem fajnie...popraw to wgłębienie takie światłach...
Wichur Napisano 31 Grudzień 2003 Autor Napisano 31 Grudzień 2003 Nie wiem jak będzie do końca z tym Audi ...Mam słąbego kompa jak na 3ds maxa :/ .... AMD DURON 770Mhz ,256 SDRAM ,GeForce 2 32MB ,HDD Segate Barracuda 40 GB .....................
Wichur Napisano 31 Grudzień 2003 Autor Napisano 31 Grudzień 2003 I co teraz ?? nie jestem profesionalistą w tym ....
Vetis Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 nierealistyczne te reflecty :-( model ladny
Batou Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 Model jak na moje oko wygląda dobrze (niech tu Sikham zajrzy :]), ale tekstury to dałeś, delikatnie mówiąc paskudne, i na dodatek źle je nałożyłeś. Daj np. na tło w environment dobrze ustawionego gradient ramp`a (mój ulubiony sposób, którego nikt niestosuje :|)
VGT Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 Widać, że zdobyte w ZModelerze doświadczenie Ci się przydało, gdyż masz mocny start. Jak powiedziano wyżej, bryła całiem poprawna. Widać drobne błędy: np. w tym słupku (lepszej nazwy nie wymyślę o tej porze ;) ) pomiędzy maską a zderzakiem, ale pewnie jeszcze z tym powalczysz. :) Powodzenia.
sikham Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 Batou :] zrobie ci nazłość :P Wichur mam tylko 1 prośbe dawaj rendery bez żadnego spaculara reflektów bo wtedy sam zobaczysz swoje błedy
Fafex Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 Do końca modelowania proponowałbym ci renderować wszystko w jednym kolorze (np: szary). Wtedy będziesz widział wszystkie swoje błędy.
Anonymous Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Ja z tego wzgledu ze wlasnie sam zaczalem modelowac Audi A6 to zauwazylem kilka bledow... -Blotnik jest zbytni uproszczony i wygladzony -Zgiecie karoseri nad blotnikiem i klamkami biegnace w zduz pojazdu powinno byc bardziej wyraźne -Blotnik (heh ciagle on) jest oddzielony od zderzaka -Uwypuklenie w masce powinno byc wieksze i bardziej do przodu wysnięte... ....ale to wszystko tylko tytulem podobienstwa do oryginalu a co do jakosci modelowania to niewidze niczego do czego mozna byloby sie przyczepic... Poprostu rewelacja... P.S.: Tak cie porawiam a mi pewnie i tak gorzej wyjdzie... ;)
Gość CINE FX 2 Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Cze wichór robisz a6 ja właśnie robię a8 full wypas. Jak narazie całkiem chopciaż sam nie jestem profesjonalistą wejdż na posta i oceń mój(POJAZD 3D: Audi a8 najdroższa) pozdro i nie załamój się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się