Piotrek255 Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Czesc, mam model glowy i ciala, oba te elemnty zostaly polaczone w jeden obiekt, ale w jednym miejscu pod szyja postaci (w przejsciu miedzy koordynatami tekstury glowy i ciala) tekstura jest strasznie pocharatana, przejscia miedzy dwoma czesciami tekstury nie pokrywaja sie ze sobą, w jaki sposob mozna urzyc zBrusha żeby naprawic to przejscie (wiem że bodypaint3D jest do tego stworzony, ale dziala on tylko z 3dmax 8 ;( )?
Tomala Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Body paint działa tylko z maxem 8? Nie, tam możesz wrzucić swój obiekt w formacie .obj i go pomalować z jakiej by wersji jakiego programu nie pochodził. No chyba że o czymś nie wiem. W zbrushu jak przeniesiesz kolor z textury na polygony obiektu to możesz stracić na jakości jak siatka nie będzie wystarczająco gęsta bo jeden polygon może przechowywać informacje o tylko jednym kolorze. Jak się jednak zdecydujesz poprawić to w zbrushu to po prostu wrzucisz sobie texturę skóry do zbrusha i za pomocą toola mrgbzgraber pobierzesz próbki textury żeby nimi zamalować szwy i tyle ściągnij sobie videotutorial Zeet'a o texturowaniu głowy w zbrushu.
Gomez Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Tomala - mowisz o polypaintingu ale zwykle malowanie tekstur w ZB (projection master) nie zalezy od gestosci siatki. Jak sie myle to mnie popraw ale wydaje mi sie ze tak wlasnie jest :)
Levus Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Piotrek, można to poprawić w zbrushu na wiele sposobów. -Używając zaap2 i fotoshopa -używając projection mastera i po porstu podmalowując wadliwe miejsca -robiąc próbkę potrzebnego materiału, w tym wypadku chyba skóry i używając zblurowanej alphy kilka razy nanieść stroke'iem typu drag, oczywiście z wyłączonym zadd. Na to wszystko można wypalić ambient occlusion (kolorowy lub czarny), nawet tylko w tym miejscu poprawianym i po sprawie pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się