Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czesc, mam model glowy i ciala, oba te elemnty zostaly polaczone w jeden obiekt, ale w jednym miejscu pod szyja postaci (w przejsciu miedzy koordynatami tekstury glowy i ciala) tekstura jest strasznie pocharatana, przejscia miedzy dwoma czesciami tekstury nie pokrywaja sie ze sobą, w jaki sposob mozna urzyc zBrusha żeby naprawic to przejscie (wiem że bodypaint3D jest do tego stworzony, ale dziala on tylko z 3dmax 8 ;( )?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Body paint działa tylko z maxem 8? Nie, tam możesz wrzucić swój obiekt w formacie .obj i go pomalować z jakiej by wersji jakiego programu nie pochodził. No chyba że o czymś nie wiem. W zbrushu jak przeniesiesz kolor z textury na polygony obiektu to możesz stracić na jakości jak siatka nie będzie wystarczająco gęsta bo jeden polygon może przechowywać informacje o tylko jednym kolorze.

Jak się jednak zdecydujesz poprawić to w zbrushu to po prostu wrzucisz sobie texturę skóry do zbrusha i za pomocą toola mrgbzgraber pobierzesz próbki textury żeby nimi zamalować szwy i tyle ściągnij sobie videotutorial Zeet'a o texturowaniu głowy w zbrushu.

Napisano

Tomala - mowisz o polypaintingu ale zwykle malowanie tekstur w ZB (projection master) nie zalezy od gestosci siatki. Jak sie myle to mnie popraw ale wydaje mi sie ze tak wlasnie jest :)

Napisano

Piotrek, można to poprawić w zbrushu na wiele sposobów.

 

-Używając zaap2 i fotoshopa

-używając projection mastera i po porstu podmalowując wadliwe miejsca

-robiąc próbkę potrzebnego materiału, w tym wypadku chyba skóry i używając zblurowanej alphy kilka razy nanieść stroke'iem typu drag, oczywiście z wyłączonym zadd.

 

Na to wszystko można wypalić ambient occlusion (kolorowy lub czarny), nawet tylko w tym miejscu poprawianym i po sprawie

 

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.