kamil.ochel Napisano 5 Sierpień 2009 Share Napisano 5 Sierpień 2009 o a moze Ci kamera przez volume'a ktoregos pzelatuje (mowie to nie widzac animacji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 5 Sierpień 2009 Share Napisano 5 Sierpień 2009 Acha no tak, oglądnąłem i nie ma na jajku voluma i jak kamera sie obraca, to znikają, bledną. o to chodzi? Może odległośc od kamery gra tu rolę? Prawie nigdy nie żywałem volumetrycznych świateł więc strzelam na ślepo... Pokarz ustawienia jak możesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon Heart Napisano 9 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2009 Jedziemy dalej. Pracowałem ostatnio tylko nad zewnętrzną częścią jaskini i tylko w wolnych chwilach, nie jest jeszcze skończona, potrzebuje paru opinii na temat tekstur i oświetlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastahcez Napisano 9 Grudzień 2009 Share Napisano 9 Grudzień 2009 zobacz tu: http://www.trivago.pl/hurghada-7/hotele/giftun-beach-resort-15906/foto-i344811 na mieliznie widac troche piasek pod woda i piasek ponad powierzchnia jest ciemniejszy od wilgoci no i nie laczy sie z woda tak rowniotko, jest tam poszarpana krawedz. no i zdecydowanie wiecej popracuj nad tekstura piasku zeby nie byla taka jednolita, wiecej paprochow, bumpow, malych kamykow, patyczkow, zuzytych prezerwatyw, przebarwien... no czegokolwiek zeby nie byl taki jednolity... moze jakies roslinki? poza tym nudno tam, moze jakis wodospadzik? http://www.trivago.pl/monastir-211/hotele/iberostar-sahara-beach-9320/foto-i4831467 apropos wody to spojrz jaka matowa jest ta woda na zdjeciu, twoja to poprostu lustro z noisem... tez zbyt jednolita, zrob inne zmarszczki przy brzegu chociaz wracajac jeszcze do tego obrazka to zwroc uwage na ciemniejsza krawedz skal na laczeniu z woda, przydaloby sie tu bo nie widac gdzie sie konczy woda a gdzie zaczynaja skaly. te bitmapowe drzewa sa fatalne... jesli masz za malo ramu zeby udzwignac prawdziwe to uzyj mrproxy, bedzie ci je czytac z dysku tylko podczas renderu. poza tym troche calosc taka mdla i malo kontrastowa, poprobuj korekcja koloru cos zrobic. ok, slodzic nie bede, duuuzo roboty przed toba wiec dzialaj, pozdrawiam, Cez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 9 Grudzień 2009 Share Napisano 9 Grudzień 2009 Gdybym był obrońcą praw komputerów to urządziłbym pikietę pod twoim domem za znęcanie się. Wiadomo że każdy chce wycisnąć jak najwięcej ze sprzętu, ale jednak jak to ma być do animacji to lepiej byłoby chyba to po prostu porządnie oświetlić. Globalna Iluminacja i Final Gathering to cudowne narzędzia do podrasowywania prac ale najpierw musi być porządna podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon Heart Napisano 17 Maj 2010 Autor Share Napisano 17 Maj 2010 Przedstawiam wam już raczej finalną wersję, musze powiedziec W KOŃCU. Oto wnętrza. Do poprawy mam jeszcze mam materiał stalaktytów bo odstaje od jaskini i disp tutaj jest trochę za mocny, niżej widać jak będzie raczej wyglądał. Zapraszam do komentowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się