Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj świateł, zbuduj studio, zwiększ głębokość śledzenia promieni przez raytracer.

Pokombinuj z ustawieniami wszystkiego, zwłaszcza światła i materiałów.

 

Bez światła chyba nie jest możliwym uzyskanie takiego efektu.

 

Nad modelem też popracuj. Pamiętaj, że prawdziwy kieliszek (i dowolny inny przedmiot w naszym świecie) nie maja nieskończenie cieńkich ścianek. Jeśli chcesz odwzorowywać rzeczywistość, musisz się skupić na każdym aspekcie. Modeling + texturing + shading + lighting + rendering.

 

"If one fails, all fail." ;)

Napisano

Uzyskałem taki efekt z dwoma światałami omni, jeden bodajże 0.5 górny i 0,3 dolny.

http://draxter.xcx.pl/kieliszek2.jpg

 

Nie korzystam z vraya. Nawet nie wiem czy to plugin czy osobny program do maxa.

O ściankach to się nawet bałem czy nie będą za grube. A model chyba od nowa muszę zrobić. Już przestał mi się podobać. :P

Napisano

Jak renderujesz w mentalu to wykorzystaj jego potencjal: wez wywal architectural'a a uzyj arch&desing tam nawet jako noob mozesz wziasc preste glass i masz super szklo pozniej doczytaj cos o causticach o FG i jazda :].

  • Confused 1
Napisano

Temporal pomogłeś mi najbardziej. Uzyskałem mniej więcej to co chciałem. Punkt reputacji został przyznany :)

 

Streaker, jestem początkujący a model mnie również się nie podoba. Mam zamiar dzisiaj zrobić nowy i pomyśleć jak zrobić dno i tą nóżke aby to wyglądało faktycznie jak by było zrobione z jednego kawałka.

 

Nie obraże się za wskazówki :)

Napisano

Xiz0r, korzystałem z lathe przy robieniu górnej części kieliszka. Niestety coś słabo mi wychodzi rysowanie za pomocą line i nie potrafiłem zrobić całych kontur kielicha. Wpadł mi teraz do głowy pomysł jak mogę zrobic całykielich z kontur następnie lathe.

Dziękuję za wskazówkę :)

Napisano

zrobiłem od nowa model kieliszka. Cały jest z kontur z lathe.

 

Oceńcie czy jest do w miare dobre czy jeszcze nad tym popracować, ewentualnie pokazać gdzie są niedociągnięcia w renderze, modelu.

kieliszek.jpg

Napisano

Pojdz do barku, wez kieliszek, popatrz na niego jak jest zrobiony, popatrz na to jak zrobiles swoj. Jak zrobisz dobry model, to wtedy sie zabierz za renderowanie.

Napisano

to jest kieliszek:

 

http://grawerowanielaserem.netmark.pl/galerie/kieliszki-dla-mlodej-par_382.jpg

 

a trochę wyżej coś co wymodelowałeś. nie widzę podobieństwa. nie baw się materiałami dopóki nie zrobisz dobrego modelu.

 

druga sprawa to studio. pytałeś jak zrobić taki kieliszek:

http://draxter.xcx.pl/wino2.jpg

 

na pewno nie tymi boxami jakie ustawiłeś jako tło. podstawa, jasny wygięty plane i czarny envirnoment. dwa światła i.. coś co się może odbić w kieliszku:

 

f2ce133ee07bcb3d.jpg

 

kamera daleko z bardzo małym FOV'em, retusz w PS i wynik:

 

e24d96a1bb312f6e.jpg

 

Pozdrawiam

  • Confused 1
Napisano

Ok, nad modelem zaraz popracuję. zrobie całkowicie inny od nowa. Faktycznie nie jest to co powinno i na dodatek wygląda jak by miał dno przy nodze. :) Rozumiem wszystko tylko co to jest envirnoment, gdzie tego szukać ?

 

Pozdrawiam D.r.X

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności