Napisano 10 Grudzień 200717 l koledzy - pomożcie biednym zapracowanym "studencinom" moze ktos cos wie wiecej o jakichkolwiek patentach w temacie grafiki, 3d badz 2d, jakichs patentach o nurbs albo firmy adobe czy jakichkolwiek innych, musze zrobic krotki referat wlasnie o patentach w grafice dzieki za pomoc
Napisano 10 Grudzień 200717 l a moze pixole czy jakos tak ,jak to sie nazywa w zbruszku???...nie widzialem tego wczesniej nigdzie:D
Napisano 10 Grudzień 200717 l Nie wiem, czy to jest opatetowane, ale poszukaj technologi związanych z symulacją flzyki: Maya Fluids, RealFlow, Maya nCloth czy też jakieś featuresy z PRMan'a ;)
Napisano 10 Grudzień 200717 l Autor a czy cos w hdri jest opatentowane albo jakies rozwiazania w vrayu?
Napisano 10 Grudzień 200717 l takie rzeczy jak kompresja LZW w niektórych formatach graficznych (gif) też się liczy? Poszukaj np o patentach, które SGI oddało microsoftowi, na niektóre technologie graficzne, powszechnie używane w formie jednych z podstawowych rozszerzeń OpenGL, i głównie w takich technicznych rzeczach szukaj... znając mS to pewnie w Dx (d3d) dużo elementów ma patenty. Może coś z języka Cg nvidii albo jakieś rozwiązania z Gelato też nvidii
Napisano 11 Grudzień 200717 l Autor jak kogos interesuje to wybrałem tak faktycznie kolega mi o pixolu przypomnial - wypadło mi to z głowy, dzieki wielkie, temat wyżydził odemnie moj ziomek co do realflow to nie moglem znalezc zadnego info o patencie chociazby na symulacje cząsteczek natomiast znalazlem na patentstorm.us patent dotyczacy mmotion capture, ktore to jest jednoczesnie przechwytuje ruch ciała, twarzy oraz dźwięk; moj temat wiec o mocap sie zachaczyl, wszystkim dziekuje za zainteresowanie i pomoc
Napisano 12 Grudzień 200717 l W każdym programie, w podręczniku zwykle jest rozdział "what's new". Powinno być sporo tego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto