polon Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 koledzy - pomożcie biednym zapracowanym "studencinom" moze ktos cos wie wiecej o jakichkolwiek patentach w temacie grafiki, 3d badz 2d, jakichs patentach o nurbs albo firmy adobe czy jakichkolwiek innych, musze zrobic krotki referat wlasnie o patentach w grafice dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 a moze pixole czy jakos tak ,jak to sie nazywa w zbruszku???...nie widzialem tego wczesniej nigdzie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 Nie wiem, czy to jest opatetowane, ale poszukaj technologi związanych z symulacją flzyki: Maya Fluids, RealFlow, Maya nCloth czy też jakieś featuresy z PRMan'a ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 10 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2007 a czy cos w hdri jest opatentowane albo jakies rozwiazania w vrayu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masater Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 takie rzeczy jak kompresja LZW w niektórych formatach graficznych (gif) też się liczy? Poszukaj np o patentach, które SGI oddało microsoftowi, na niektóre technologie graficzne, powszechnie używane w formie jednych z podstawowych rozszerzeń OpenGL, i głównie w takich technicznych rzeczach szukaj... znając mS to pewnie w Dx (d3d) dużo elementów ma patenty. Może coś z języka Cg nvidii albo jakieś rozwiązania z Gelato też nvidii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2007 jak kogos interesuje to wybrałem tak faktycznie kolega mi o pixolu przypomnial - wypadło mi to z głowy, dzieki wielkie, temat wyżydził odemnie moj ziomek co do realflow to nie moglem znalezc zadnego info o patencie chociazby na symulacje cząsteczek natomiast znalazlem na patentstorm.us patent dotyczacy mmotion capture, ktore to jest jednoczesnie przechwytuje ruch ciała, twarzy oraz dźwięk; moj temat wiec o mocap sie zachaczyl, wszystkim dziekuje za zainteresowanie i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 12 Grudzień 2007 Share Napisano 12 Grudzień 2007 W każdym programie, w podręczniku zwykle jest rozdział "what's new". Powinno być sporo tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się