Napisano 11 Grudzień 200717 l Witam Przeszedlem juz pare prob wyrenderowania sceny z projektu dyplomowego kolegi ale przy wysokich parametrach po 7-8 godzinach wylacza mi sie max :( Na poczatku dla sprawdzenia wlaczylem: 1. 320x200, irradiance map: high- poszlo 2. 800x600, low - poszlo Potem wlaczalem kolejno: 3. 13333x10000, irradiance map: high - wylaczyl sie 4. 13333x10000, low - wylaczyl sie 5. 13333x10000, very low - wylaczyl sie 6. 12000x9000, very low - wylaczyl sie Moj konfig: Q6600 4gb ram Windows Vista Home Premium 64-bit 3ds max 9 32-bit, V-ray 1.5 RC3 Macie jakies pomysly czemu sie wylacza? Czy to powod niewydolnosci sprzetu czy oprogramowania? Aha - przy wlaczaniu sie maxa wyskakuje mi blad ktory widac w zalaczonym obrazku. O co chodzi?
Napisano 11 Grudzień 200717 l Moge zapytac dlaczego do 64 kompa i systemu uzywasz 32 bitowego Maxa? ciii..... ja tez tak robie :D
Napisano 11 Grudzień 200717 l Autor Moge zapytac dlaczego do 64 kompa i systemu uzywasz 32 bitowego Maxa? Tylko taka wersje posiadam, ale niedlugo ja zamienie na 2008 64-bit :) Siwy - dzieki za rade. W sumie od niedawno uzywam maxa i nie korzystalem jeszcze z backburnera. Znalazlem temat: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42855&highlight=backburner i z niego moze sie czegos naucze. Jak go rozpracuje i uda mi sie wyrenderowac 13333x10000 to dam znac :)
Napisano 12 Grudzień 200717 l Witam Przeszedlem juz pare prob wyrenderowania sceny z projektu dyplomowego kolegi ale przy wysokich parametrach po 7-8 godzinach wylacza mi sie max :( Na poczatku dla sprawdzenia wlaczylem: 1. 320x200, irradiance map: high- poszlo 2. 800x600, low - poszlo Potem wlaczalem kolejno: 3. 13333x10000, irradiance map: high - wylaczyl sie 4. 13333x10000, low - wylaczyl sie 5. 13333x10000, very low - wylaczyl sie 6. 12000x9000, very low - wylaczyl sie Moj konfig: Q6600 4gb ram Windows Vista Home Premium 64-bit 3ds max 9 32-bit, V-ray 1.5 RC3 Macie jakies pomysly czemu sie wylacza? Czy to powod niewydolnosci sprzetu czy oprogramowania? Aha - przy wlaczaniu sie maxa wyskakuje mi blad ktory widac w zalaczonym obrazku. O co chodzi? stary podziel to na kawalki... takich rozmiarow obrazy liczy sie w kawalkach... dzielisz obraz na 4 czesci i renderujesz : lewa gorna , prawa gorna, lewa dolna, prawa dolna - to taki przyklad potem skladasz w PS przeczesz linie polecen vray... musi gdzies tam byc opcja do renderingu obszarow... latwo to sie robi w Mental Ray z lini polecen, ustalasz tylko od ktorego pixela do ktorego... no tak Vista.... ;) zwieksz sobie rozmiar SWAP, na dwa razy wiekszy niz masz ram... koniecznie na NTFS, bo FAT32 do 2GB tylko obsluguje pliki... moze to cos pomoze...
Napisano 12 Grudzień 200717 l Autor no tak Vista.... ;) zwieksz sobie rozmiar SWAP, na dwa razy wiekszy niz masz ram... koniecznie na NTFS, bo FAT32 do 2GB tylko obsluguje pliki... moze to cos pomoze... Dzieki za rady. Tylko ze podczas renderu mialem wszystkie 4 rdzenie obciazone w 100% ale RAM tylko w 60% wiec zapas byl - myslisz ze zwiekszenie pliku wymiany pomoze w takim wypadku?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto