Posted December 11, 200717 yr Wysiadam. Probowalem loftem i kombinowac z deformacjami, probowalem tez jakos na poziomie tekstury to zasymulowac. Nie umim. Jak zrobic cos takiego jak na obrazku? Chodzi oczywiscie o to co oplata sie wokol balustrady. Prosze o jakies pomysly, nie potrafie sobie z tym poradzic.
December 11, 200717 yr Author Ivy generuje po prostu galazki, nie o to tu chodzi, sprawdzalem, nie daje rady. Recznie tzn jak?:) Do oplatania jest dluuuga balustrada, oczywiscie zamierzam zrobic fragment i pokopiowac. Chodzi o to jaka medoda uzyskac taki ksztalt i fakture. Pytanie nie tylko z modelingu, tez texturing, choc to akurat moze nie az taki problem, jakas mapa przezroczystosci znajdzie tu zastosowanie. W kazdym razie probuje i probuje i to co robie mnie a tym bardziej klienta nie zadowala:) Wiec kazde porady doceniam i prosze o wiecej.
December 11, 200717 yr nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chodzi ci o wymodelowanie tych pnącz oplatających balustradę na zdjęciu ? ja robiłem ostatnio taką barierkę jak na obrazku poniżej, sporo kombinowałem, ale w ostatecznym rozrachunku najlepszy był zwykły polymodeling - sporo czasu mi to pochłonęło (jakies 1.5 - 2h ) ale efekt był najbliższy oczekiwanemu - sporo pomógł tutorial Lisa o modelowaniu bonsai tree
December 11, 200717 yr Author No patrzac na screen to moze cos z tego byc. Tutoriala nie widzialem , zaraz poszukam i obadam. Dzieki!