Skocz do zawartości

problem po przelaczeniu na DirectX 10


Możej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zainstalowalem 3d maxa 2008 64-bit, Vray'a 1.50 RC4 x64 i wszystko bylo dobrze do czasu gdy zmienilem DirectX 9.0 na 10.0 - po wlaczeniu programu zniknely symbole z glownego paska narzedzi. Program normalnie dziala, nawet po kliknieciu na puste pola z paska pojawia sie ich opis przy kursorze myszki, mozna na nie klikac i normalnie dzialaja, tylko ze ich nie widac.

 

Zminilem z powrotem na DirectX 9.0 i nic sie nie zmienilo. Rowniez na OpenGL nic. Reinstalacja tez nic nie dala. Co ciekawe po ponownej instalacji program nie prosi o aktywacje, V-ray jest zaladowany jako domyslny renderer - tak jakby program pamietal wszystkie ustawienia. Wyczyscilem rejestr programem TweakNow RegCleaner Pro, zainstalowalem ponownie maxa ale nic to nie dalo. Jakie pliki mam usunac zeby max nie pamietal wczesniejszych kluczy itp.? Zainstalowalem maxa 2008 32-bit i wszystko ok ale tez o aktywacje nie prosil bo ma gdzies zapamietane.

 

Aha - dxdiag pokazuje ze mam wersje DirectX 10.0, karta graficzna 8600GT obsluguje DX 10.

 

Macie jakies pomysly? Bo ja juz nie wiem co robic :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej, podepnę się pod wątek bo też mam probelm z DX10

 

wpierw:

Ludzie, korzystajcie z opcji szukaj... o_O

300 razy chyba to pytanie juz bylo...

 

Scottero rzuć linkiem jeżeli wiesz gdzie są takie problemy opisane bo nie mogę ich wyłapać pod żadnym hasłem.

 

Mam problem z DX10, po przełączeniu się nie widzę całkowitego zaznaczania polygonów, tylko krawędzie, da się coś z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest to objaw ogólny i nie da się nic zrobić?

Nie ma pełnego wsparcia directx 10 chyba,gdzieś tam kiedys o tym czytałem,juz nie pamiętam.Możesz włączyć hardware shading w viewporcie na direct x 10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pełnego wsparcia directx 10 chyba,gdzieś tam kiedys o tym czytałem,juz nie pamiętam.Możesz włączyć hardware shading w viewporcie na direct x 10?

 

odpalać się odpala (chociaż czasem wykłada się max przy tym). lecz kamera vrayowa nie działa, textury są obrócone o 180 stopni. itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalać się odpala (chociaż czasem wykłada się max przy tym). lecz kamera vrayowa nie działa, textury są obrócone o 180 stopni. itp.

Che,che:).Włącz dx9 i poczekaj na maxa 2011 MOŻE coś zmienią:).W każdym razie raczej nic nie zdziałasz z 10.Gdzieś tam był o tym wątek na AREA i chyba ktoś z Autodesku nawet pisał że directx10 nie ma pełnego wsparcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Che,che:).Włącz dx9 i poczekaj na maxa 2011 MOŻE coś zmienią:).W każdym razie raczej nic nie zdziałasz z 10.Gdzieś tam był o tym wątek na AREA i chyba ktoś z Autodesku nawet pisał że directx10 nie ma pełnego wsparcia...

 

Szkoda, pod dx10 rajcuje mnie wyświetlanie tekstur - szczególnie blueprintów :) na szczęście niedługo 11stka, na kolejne wersje nie trzeba długo czekać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności