Możej Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Witam Zainstalowalem 3d maxa 2008 64-bit, Vray'a 1.50 RC4 x64 i wszystko bylo dobrze do czasu gdy zmienilem DirectX 9.0 na 10.0 - po wlaczeniu programu zniknely symbole z glownego paska narzedzi. Program normalnie dziala, nawet po kliknieciu na puste pola z paska pojawia sie ich opis przy kursorze myszki, mozna na nie klikac i normalnie dzialaja, tylko ze ich nie widac. Zminilem z powrotem na DirectX 9.0 i nic sie nie zmienilo. Rowniez na OpenGL nic. Reinstalacja tez nic nie dala. Co ciekawe po ponownej instalacji program nie prosi o aktywacje, V-ray jest zaladowany jako domyslny renderer - tak jakby program pamietal wszystkie ustawienia. Wyczyscilem rejestr programem TweakNow RegCleaner Pro, zainstalowalem ponownie maxa ale nic to nie dalo. Jakie pliki mam usunac zeby max nie pamietal wczesniejszych kluczy itp.? Zainstalowalem maxa 2008 32-bit i wszystko ok ale tez o aktywacje nie prosil bo ma gdzies zapamietane. Aha - dxdiag pokazuje ze mam wersje DirectX 10.0, karta graficzna 8600GT obsluguje DX 10. Macie jakies pomysly? Bo ja juz nie wiem co robic :(
Scottero Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Ludzie, korzystajcie z opcji szukaj... o_O 300 razy chyba to pytanie juz bylo...
Możej Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Kulex - wielkie dzieki :* Scoterro - przepraszam, szukalem ale chyba pod zlym haslem, bo pod DirectX :)
Weapon Of Choice Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Hej, podepnę się pod wątek bo też mam probelm z DX10 wpierw: Ludzie, korzystajcie z opcji szukaj... o_O 300 razy chyba to pytanie juz bylo... Scottero rzuć linkiem jeżeli wiesz gdzie są takie problemy opisane bo nie mogę ich wyłapać pod żadnym hasłem. Mam problem z DX10, po przełączeniu się nie widzę całkowitego zaznaczania polygonów, tylko krawędzie, da się coś z tym zrobić?
mafida Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Mam problem z DX10, po przełączeniu się nie widzę całkowitego zaznaczania polygonów, tylko krawędzie, da się coś z tym zrobić? Przełącz na direct 9:)
Weapon Of Choice Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Przełącz na direct 9:) czyli jest to objaw ogólny i nie da się nic zrobić?
mafida Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 czyli jest to objaw ogólny i nie da się nic zrobić? Nie ma pełnego wsparcia directx 10 chyba,gdzieś tam kiedys o tym czytałem,juz nie pamiętam.Możesz włączyć hardware shading w viewporcie na direct x 10?
Weapon Of Choice Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 Nie ma pełnego wsparcia directx 10 chyba,gdzieś tam kiedys o tym czytałem,juz nie pamiętam.Możesz włączyć hardware shading w viewporcie na direct x 10? odpalać się odpala (chociaż czasem wykłada się max przy tym). lecz kamera vrayowa nie działa, textury są obrócone o 180 stopni. itp.
mafida Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 odpalać się odpala (chociaż czasem wykłada się max przy tym). lecz kamera vrayowa nie działa, textury są obrócone o 180 stopni. itp. Che,che:).Włącz dx9 i poczekaj na maxa 2011 MOŻE coś zmienią:).W każdym razie raczej nic nie zdziałasz z 10.Gdzieś tam był o tym wątek na AREA i chyba ktoś z Autodesku nawet pisał że directx10 nie ma pełnego wsparcia...
Weapon Of Choice Napisano 1 Marzec 2010 Napisano 1 Marzec 2010 Che,che:).Włącz dx9 i poczekaj na maxa 2011 MOŻE coś zmienią:).W każdym razie raczej nic nie zdziałasz z 10.Gdzieś tam był o tym wątek na AREA i chyba ktoś z Autodesku nawet pisał że directx10 nie ma pełnego wsparcia... Szkoda, pod dx10 rajcuje mnie wyświetlanie tekstur - szczególnie blueprintów :) na szczęście niedługo 11stka, na kolejne wersje nie trzeba długo czekać ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się