Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Możliwe, ale jak od razu robię jakąś minę to właśnie ta siatka mi się tak robi, a jak właśnie zrobię jeden ruch vertexem jak na filmie to działa. Czasami jak tylko zmarszczę brwi albo otworze usta to też działa, ale jak już otwieram usta, marszcze brwi i podnoszę dziurki nosa, to siatka się niszczy. Robiłem chyba z 4 powtórki zrobienia jakieś miny przed wpadnięciem na pomysł żeby to nagrać i ciągle nie działało, a zawsze jak zrobię tylko jeden ruch to działa. A co do tej różnej ilości vertexów, to raczej zawsze są takie same, bo jak by były inne to nie szło by załadować tego obiektu w load multiple targets

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, problem już nie aktualny, rozwiązałem go. xD A teraz pytanie, najpierw zunwarpować a potem dodać morphera, czy najpierw zrobić jakąś minę a potem zunwarpować?

Napisano

>>> Z nudów wymodelowałem sobie głowę, która w sumie nie miała niczemu służyć. Nie wiem czy do końca pasuje ta głowa, ale zawsze potem mogę ją pozmieniać. Mam zamiar jeszcze dorobić jakiś ubiór, ale to ma być coś w stylu pancerza, ale nie wiem jeszcze jak będzie wyglądał. Jutro wyjeżdzam na tydzień i nie będę dawał updatów. Jak uda mi się zdążyć to cud jakiś będzie..

A tu image, a i nad szyją jeszcze za bardzo nie pracowałem:

rachunek202finalit7.jpg

rachunek202wireow9.jpg

Napisano

główka wygląda całkiem nieźle jedyne co bym poprawił to ucho bo jakoś dziwnie odstaje i szyja na dole jakaś niebardzo ale jak będzie miał tam pancerz czy coś bo wszystko przejdzie :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności