keraj37 Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Hello! Podobna praca do tych co umiescilem ostatnio w gallery: teraz sa tutaj PGR - lubie te klimaty. Dwa pierwsze budynki sa modelowane reszta to zdjecie. Pozdro!
slayer2004 Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Podoba mi sie ;). Budynki wydają sie być dobrze wkomponowane pod wzgledem perspektywy :). Fajne textury ;D. Pozdrawiam .
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2007 Autor Napisano 22 Grudzień 2007 slayer2004: dzieki, w koncu sie nauczylem perspektywy:)
Loki Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 hehe widze ze moje bazgroly z wątku na finished works sie do czegos przydały :) jest lepiej niz bylo, teraz czas popracowac nad teksturami(np zacieki pod okapami mają mało logicznego uzasadnienia - okapy generalnie są po to zeby zacieków nie było)
Shalivan Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 moze tutka jakiegoś krotkiego zarzuć jak to tak ładnie oswietliłeś ? 1
tamb Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 keraj37 bardzo fajne , realistycznie to wyglada. I mam pytanie, czy masz jakies materialy( najlepiej tutoriale ) na temat tego rodzaju compositingu ? z gory dzieki, pozdro:)
t0m3k Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 fajne, wrzuc oryginal zdjecia zeby mozna bylo porownac.
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 Hej, dzieki za komenty! Loki: tak przydalo sie, dzieki stary! Shalivan: jasne, ale oswietlenie to tylko environament w v-rayu przy kolorze zupelnie bialym. Nawet nie trzeba dawac override na environament ale dac tlo jako bialy kolorek. Chociaz w tedy nie ma mozliwosci multipliera podwyzszyc. Tak wiec chodzi tutaj tylko o to aby dobrze podswietlic tekstury, ktore same w sobie sa juz cieniowane! Najlepiej wlasnie kolor bialy a multiplier dostosowac do sceny. tamb: niestyty nie mam materialow:( ale to jest bardzo proste. Dajesz jako tlo zdjecie do ktorego chcesz dorobic budynki i dajesz jego widok w viewporcie. Nastepnie dajesz safeview i ustawiasz odpowioednie proporcje obrazka w rendererze. Tak bedzie usztywniona scenka. Nastepny etap to stworzenie boxow czystych i dostosowanie perspektywy do obrazka - trzeba ruszac nimi i powiekszac scale (nie ruszac w pionie ale tylko w poziomie) takze trzeba obracac kamere (crl+r) i zmieniac jego fov. Tesktory robisz aparatem fotografujac budyneczek. t0m3k: ok ale jestem wlasnie na wyjezdzie tak wiec nie mam skad. Ale umieszcze jak bede w domciu za pare dni. pozdro! 1
Shalivan Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Dzięki właśnie o taki opis chodziło :) Pozdrawiam 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się