Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hello!

 

Podobna praca do tych co umiescilem ostatnio w gallery: teraz sa tutaj PGR - lubie te klimaty. Dwa pierwsze budynki sa modelowane reszta to zdjecie.

 

db3_LQ.jpg

 

Pozdro!

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi sie ;). Budynki wydają sie być dobrze wkomponowane pod wzgledem perspektywy :). Fajne textury ;D. Pozdrawiam .

Napisano

hehe widze ze moje bazgroly z wątku na finished works sie do czegos przydały :) jest lepiej niz bylo, teraz czas popracowac nad teksturami(np zacieki pod okapami mają mało logicznego uzasadnienia - okapy generalnie są po to zeby zacieków nie było)

Napisano

keraj37 bardzo fajne , realistycznie to wyglada. I mam pytanie, czy masz jakies materialy( najlepiej tutoriale ) na temat tego rodzaju compositingu ? z gory dzieki, pozdro:)

Napisano
  • Autor

Hej, dzieki za komenty!

 

Loki: tak przydalo sie, dzieki stary!

Shalivan: jasne, ale oswietlenie to tylko environament w v-rayu przy kolorze zupelnie bialym. Nawet nie trzeba dawac override na environament ale dac tlo jako bialy kolorek. Chociaz w tedy nie ma mozliwosci multipliera podwyzszyc. Tak wiec chodzi tutaj tylko o to aby dobrze podswietlic tekstury, ktore same w sobie sa juz cieniowane! Najlepiej wlasnie kolor bialy a multiplier dostosowac do sceny.

tamb: niestyty nie mam materialow:( ale to jest bardzo proste. Dajesz jako tlo zdjecie do ktorego chcesz dorobic budynki i dajesz jego widok w viewporcie. Nastepnie dajesz safeview i ustawiasz odpowioednie proporcje obrazka w rendererze. Tak bedzie usztywniona scenka. Nastepny etap to stworzenie boxow czystych i dostosowanie perspektywy do obrazka - trzeba ruszac nimi i powiekszac scale (nie ruszac w pionie ale tylko w poziomie) takze trzeba obracac kamere (crl+r) i zmieniac jego fov. Tesktory robisz aparatem fotografujac budyneczek.

t0m3k: ok ale jestem wlasnie na wyjezdzie tak wiec nie mam skad. Ale umieszcze jak bede w domciu za pare dni.

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności