Napisano 26 Grudzie艅 200717 l Witam 聽 Zaopatrzylem sie w maje 2008 i mam pytanie. Jezeli mam pluginy ktore sa dla maya 8.0 i 8.5 czy bed膮 wspolpracowac z 2008 ? 聽 Pozdrawiam.
Napisano 27 Grudzie艅 200717 l Autor Nie bede tworzyl nowego teamtu to tu sie spytam. Duzo interfejs rozni sie wzgledem maji 2008 a 8.0 :) ?
Napisano 27 Grudzie艅 200717 l ja nie zauwa偶y艂em 偶adnej r贸偶nicy :) a nie chwila viewcube zi臋 mnieni艂 na lepszy :)
Napisano 28 Grudzie艅 200717 l 呕adne pluginy nie b臋d膮 dzia艂a膰. Nawet je艣li niewiele si臋 zmieni艂o wymagaj膮 ponownej kompilacji, pod nowe Maya API. 聽 Natomiast wszystkie skrypty powinny dzia艂a膰 bezproblemowo. Nie przypominam sobie, 偶eby w helpie wspominali co艣 o wi臋kszych zmianach w MEL-u. 聽 Mamy now膮 filozofi臋 pracowania z Subdivison Surfaces. Klawisze 1, 2 i 3 to odpowiednio poly, sds + poly cage, sds, a nie ustawianie jako艣ci wy艣wietlanych powierzchni. Do tego polepszono nieco integracj臋 z mentalem i par臋 innych rzeczy, ale to ju偶 nie interfejs.
Napisano 12 Stycze艅 200817 l Autor Dorwalem pare tutoriali, i mam maly problem. Gdzie w maji2008 znajde pole "edit mesh" w poprzednich majach bylo na gornym pasku zadan tutaj niema. Nie moge znalesc rowniez p贸l: Select ring, select loop, edge loop split. Te 3 obok wymienione byly w zakladce "MJ poly tool 1.3" tutaj rowniez nie moge takiej zakladki na gorze znalesc.. :( 聽 Jestem pocz膮tkuj膮cy a to sa podstawowe rzeczy bez ktorych nie moge przejsc dalej tutorial贸w. 聽 聽 PS. Jeszcze jedno, zrobilem 1/8 pilki teraz musze t膮 polowke skopiowac w innych majach wystaczylo ze podmienie w zakladce "scale" z 1.0 na "-1.0" w osi Z i b臋de mial juz 2/8 pi艂ki itp itp Tutaj przedstawiam o co chodzi >>>>> ZDJECIE 聽 Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :o
Napisano 12 Stycze艅 200817 l edit mesh jest ale musisz by膰 w odpowiednim menu sets rys 1 (u Ciebie b臋d膮 inne pozycje) 聽 MJ poly tool 1.3 to dodatkowy skrypt kt贸ry trzeba doinstalowa膰 w standardzie go nie ma ale te selekcje i splity to ju偶 od paru wersji s膮 w majce wi臋c nie potrzebny do tego z MJ 聽 聽 聽 co do twojej pi艂ki to w 2008 nic si臋 nie zmieni艂o ale czy b臋dzie dzia艂a艂o to zale偶y od pivota, je艣li nie jest na 艣rodku to zgrupuj [CTRL-G] i dopiero przeskaluj 聽 i czemu modelowa膰 pi艂k臋 ze standaardowych primityw贸w nie wystarczy :)
Napisano 13 Stycze艅 200817 l mam problem sciagnalem maya 2008 unlimited na Mac os.x, zainstalowalem ale nie chce dzialac? moze mi ktos pomoc
Napisano 16 Stycze艅 200817 l Nie chce dzia艂a膰, poniewa偶 nie wolno 艣ci膮ga膰 Maya 2008 Unlimited. 聽 聽 mo偶e szybko 艣ci膮ga艂 ;P
Napisano 19 Stycze艅 200817 l Autor Phaha ;) 聽 Mam kolejny problem otoz mam pewien obiekt (nurbs spehere) ktory odpowiednio uksztaltowalem do danej mi rzeczy. Lecz gdy zaznaczam "isporam" klikam na linie i tworze nowa, potem wchodze w edit mesh biore "insert nurbs" linia ktora zrobilem stwarza sie, lecz nie moge tego obiektu wogule edytowac od tej chwili !! :/ Nic nie moge z nim zrobic ani przesunac ani rozciagnac. A zeby utowrzyc to co chce musze dodac isporama i go wyedytowac... 聽 Prosze o pomoc.
Napisano 20 Stycze艅 200817 l Autor Juz sobie poradzilem, wystarczyly 3 restarty i moge edytowac. 聽 Lecz niekonczoncych sie problemow mam ci膮g dalszy... :/ 聽 W jednym z tutoriali ktory posiadam "intruktor" robi takie oto czynnosci: - Zaznacza 4 obiekty, bierze "freeze transformation", potem klika w Center Pivot, zaznacza ponownie te 4 obiekty klika w "insert" na klawie i pojawiaj膮 sie piekne 偶贸lte kropki na tych obiektach. Ja robie identycznie i kropoczek nie widze ! ;/ (ziomek pracuje na 7, ja 2008) 聽 Pomozecie ? ;]
Napisano 20 Stycze艅 200817 l Juz sobie poradzilem, wystarczyly 3 restarty i moge edytowac. 聽 Lecz niekonczoncych sie problemow mam ci膮g dalszy... :/ 聽 W jednym z tutoriali ktory posiadam "intruktor" robi takie oto czynnosci: - Zaznacza 4 obiekty, bierze "freeze transformation", potem klika w Center Pivot, zaznacza ponownie te 4 obiekty klika w "insert" na klawie i pojawiaj膮 sie piekne 偶贸lte kropki na tych obiektach. Ja robie identycznie i kropoczek nie widze ! ;/ (ziomek pracuje na 7, ja 2008) 聽 Pomozecie ? ;] 聽 Freeze mozna opisac w sposob nastepujacy transformNode.scalePivot = transformNode.scalePivot + transformNode.translate transformNode.rotatePivot = transformNode.rotatePivot + transformNode.translate transformNode.translateX = transformNode.translateY = transformNode.translateZ = 0; CenterPivot usrednia boudingBox i ustawia pivot, kropeczki to pivoty,moze sprobuj Modify > Transformation Tools > Move Tool Options i tam ustaw World, albo Object, byc moze masz zaznaczony normal. p.
Napisano 20 Stycze艅 200817 l Autor Wielkie dzieki, mialem zaznaczony "world" zmienilem na Object i wszytko dziala. Dzieki za pomoc !
Napisano 21 Stycze艅 200817 l Autor Same problemy.... no niestety nie dam wam zy膰 dopuki nie skoncze :) 聽 Po艂膮czy艂em 2 obiekty ze sob膮, wszystkie "rogi" scalilem uzywajac "marge" wszystko pieknie jak na tutorialu pokazuja lecz gdy chce przekonvertowac obiekt z Polygonow do Subdiv. wyskakuje b艂ad, robie to co "script editor" nakazal aby poprawic blad. Zaznaczaja sie 2 pola i co dalej.... 聽 Zdjecie bedzie dobrze odwzorowywac o co mi chodzi... >>>> ZDJECIE
Napisano 21 Stycze艅 200817 l nie chce mi sie dochodzi膰, domniema膰 o co biega, wystaw plik z geometria w postaci *.ma to krok po kroku napisze o co chodzi, albo napisz na gg183134 p.
Napisano 24 Maj 200817 l Autor Witam 聽 Czy Maya 2008 moze wspolpracowac z 3Dmaxem2009? Chodzi o to czy moge zapisac w formacie ktore obydwa programy obs艂uguj膮 no i czy mozna edytowac. 聽 Pozdrawiam.
Napisano 24 Maj 200817 l mo偶esz przerzuca膰 sceny z jednego do drugiego np za pomoc膮 FBX-a ale jak kto艣 w maxie rado艣nie korzysta艂 z boolen贸w lub inaczej siatk臋 kaszni艂 to b臋d膮 problemy, mo偶esz i z p贸艂 dnia czeka膰 a偶 si臋 wczyta a i tak b臋d膮 b艂臋dy 聽 nie ma tekiego foratu 偶eby艣 zapisa艂 scenk臋 w maxie i otworzy艂 w majce poedytowa艂 i znowu w maxie otworzy艂, tak dobrze to nie ma ;) i nie b臋dzie bo te programy jednak troszeczk臋 si臋 r贸偶ni膮 :D
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto