Skocz do zawartości

[modele 3d] Pomożcie przy organice ;)


deha21

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam uczyć się modelowac organikę ale jak to ja niczego nie doprowadzam do końca. W zasadzie mam w głowie metlik i nie wiem w jakim kierunku iść, czy w wizki, game art czy może organike. No ale ok narazie zainteresowałem się organiką.

Robię sobie taki model głowy. Siatka nie jest najlepsza, zdaje sobie z tego sprawę ale nie wiem jak to ładnie poprawić.

Ja modeluję zazwyczaj tak: zaczynam od oczu, dopasowuje to do sphere, potem robię usta i nos, łącze to z oczami. I tu się zaczyna problem bo nie wiem jak połączyć to potem w całość.

Bardzo pomogły mi videotutoriale nielota ;) Dzięki!

Proszę o komentarze, porady.

 

thumb_4778cbc0a89d3019003685.jpg

thumb_4778cbc0d4e39042619580.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witaj !

 

Ja też tak mam, że najpierw sobie postanowię, a potem i tak skończę w połowie, ale... ostatnio obejrzałem sobie videotutki o modelowaniu głowy przez Erica Maslowskiego (nie żebym go tutaj zachwalał, ale zna kilka dobrych tricków). No i w bardzo prosty sposób możesz sobie pomóc z modelowaniem czaszki (obejrzyj część videotutoriala - wg. mnie lepiej czuć bryłe jak już jest więcej zrobione, no ale to tylko moje zdanie), ja akurat zawsze modelowałem twarz a potem coś knociłem z czaszką no i nie można było nazwać tego modelem głowy ludzkiej :). Poza tym bardzo pomaga rysowanie siatki na zdjęciu (potem już sie nie będziesz zastanawiać czy dobrze prowadzisz siatkę, po prostu będziesz modelować). No a jeśli chodzi o struktury takie jak oczy, nos, usta, czy uszy - uważam, że po prostu trzeba się przyłożyć i robić sobie takie ćwiczenia (jednego dnia wymodeluję sobie usta, drugiego ucho itd.) aż wkońcu to wejdzie w krew.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku miałeś gęstszą siatkę między oczami a teraz porobiły się tam trójkąty. Nie ograniczaj siatki po to żeby zrobić łatwiej gładką głowę z tamtych polygonów mógłbyś zrobić np. zmarszczki między brwiami. Co do siatki to unikaj trójkątów staraj się robić same czworokąty to nie będzie problemów z turbo smoothem. Wyszła trochę za wysoka twarz w porównaniu do czoła. Czołem.

Powodzenia i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności