Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, to mój pierwszy projekcik więc proszę o wyrozumiałość ]:-> .

 

Modeluje smoka w mudboxie, na razie skupiłem się na głowie. Cel projektu jest taki, żeby osiągnąć fajny efekt, dużo się nauczyć przy okazji dobrze się bawiąc.

 

Niestety fotki to tylko print screen jak na razie, z jakiegoś powodu max odmawia współpracy (1 M poly ).

 

Puki co tył głowy nie ruszany, a skóra będzie raczej wymieniona. Wszelkie uwagi mile widziane :).

 

b30051c09643fd22.jpg

c23206ad9f32d3f1.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Narazie to troche malo :) po co exportujesz tyle poly do maxa ?

Napisano
  • Autor

szczerze mowiac mam mgliste pojęcie jak zrobić to lepiej, narazie się tym nie przejmuje i modeluje :)

Napisano

może to wiesz ale powiem ci że exportujesz niższy level dla którego wypalasz displacementa ...

 

nawet na stronie głównej max3d.pl masz tutorial jak to zrobić .... ;)

Napisano

nie wiem czy da sie to zrobić w mudbox bo nie znam ale brakóje ci wcięć przy rogach, wyglądają jakby były całe pod skórą, mógłbyś pokazać siatke bez smootha?

Napisano

Witam, dlaczego użytkownicy z "Heart" na końcu loginu robią smoki? :)

Co do modelu to nie dodawaj takich drobnych detalików jak faktóra skóry zanim nie wymodelujesz większych detali. Nie bedę Ci pisał co możesz tam jeszcze dodać żeby było fajnie tu masz inspirację:

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=054099

 

Tak jak pisał wizz detal do maxa przenoś za pomocą map displacement bo do maxa to możesz zapodać max 2mln poly i to jak masz mega sprzęt ja jak importuję 300k poly do maxa to mam plajtę.

Oryginalny jesteś z tym mudboxem, sam kiedyś próbowałem tego softu(pierwszej wersji) ale mi jakoś nie podeszło. Może napiszesz coś o szybkości, ile poly wyciągniesz przy Twojej ilości ram-u tak żeby dało się pracować. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności