Napisano 2 Styczeń 200817 l Witam, to mój pierwszy projekcik więc proszę o wyrozumiałość ]:-> . Modeluje smoka w mudboxie, na razie skupiłem się na głowie. Cel projektu jest taki, żeby osiągnąć fajny efekt, dużo się nauczyć przy okazji dobrze się bawiąc. Niestety fotki to tylko print screen jak na razie, z jakiegoś powodu max odmawia współpracy (1 M poly ). Puki co tył głowy nie ruszany, a skóra będzie raczej wymieniona. Wszelkie uwagi mile widziane :).
Napisano 2 Styczeń 200817 l Autor szczerze mowiac mam mgliste pojęcie jak zrobić to lepiej, narazie się tym nie przejmuje i modeluje :)
Napisano 2 Styczeń 200817 l może to wiesz ale powiem ci że exportujesz niższy level dla którego wypalasz displacementa ... nawet na stronie głównej max3d.pl masz tutorial jak to zrobić .... ;)
Napisano 8 Styczeń 200817 l nie wiem czy da sie to zrobić w mudbox bo nie znam ale brakóje ci wcięć przy rogach, wyglądają jakby były całe pod skórą, mógłbyś pokazać siatke bez smootha?
Napisano 8 Styczeń 200817 l Witam, dlaczego użytkownicy z "Heart" na końcu loginu robią smoki? :) Co do modelu to nie dodawaj takich drobnych detalików jak faktóra skóry zanim nie wymodelujesz większych detali. Nie bedę Ci pisał co możesz tam jeszcze dodać żeby było fajnie tu masz inspirację: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=054099 Tak jak pisał wizz detal do maxa przenoś za pomocą map displacement bo do maxa to możesz zapodać max 2mln poly i to jak masz mega sprzęt ja jak importuję 300k poly do maxa to mam plajtę. Oryginalny jesteś z tym mudboxem, sam kiedyś próbowałem tego softu(pierwszej wersji) ale mi jakoś nie podeszło. Może napiszesz coś o szybkości, ile poly wyciągniesz przy Twojej ilości ram-u tak żeby dało się pracować. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto