Skocz do zawartości

[WIP] Obiekt 3D - Beretta


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Znalazłem gdzieś tutorial do tego (jak znajdę linka to wrzucę), i powoli sobie dziubię w wolnym czasie (z akcentem na powoli) - jeśli ktoś miałby jakies uwagi, to chętnie wysłucham (wskazówki itp też mile widziane) - jeśli czas pozwoli i zapał, to chciałbym to oteksturować i wypalić normalną do niej, choć jak podkreślam nie wiem jak z czasem będzie.

 

założyłem sobie maks 2200 tri na razie, zobaczymy czy się zmieszczę :)

 

houk!

 

referencje:

beretta9000refrence05xt7.jpg

 

a tyle na razie powstało:

berettaside1hp5.jpg

frontla9.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tzn calkiem zrezygnować z tego uwypuklenia na rękojeści ? hmm nie myślałem nad tym szczerze mówiąc, wydaje się nieco duże jak na normal mapę.

Napisano

Powinieneś zacząć od ogólnego kształtu, a potem modelować detale

 

w ten sposób bardziej byś panował nad ilością wielokątów które wykorzystujesz.

 

Jak na razie wydaje mi się że za dużo trisów wsadziłeś w duperele mało widoczne - wiele z tego detalu można by normalkiem albo nawet teksturą sieknąć - no ale poczekamy jak całość wyjdzie.

Napisano

czlowiek uczy sie na bledach caly czas - to pierwszy taki bardziej skonczony model low poly jaki robie, ale mam nadzieje nie ostatni :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności