Napisano 4 Styczeń 200817 l Znalazłem gdzieś tutorial do tego (jak znajdę linka to wrzucę), i powoli sobie dziubię w wolnym czasie (z akcentem na powoli) - jeśli ktoś miałby jakies uwagi, to chętnie wysłucham (wskazówki itp też mile widziane) - jeśli czas pozwoli i zapał, to chciałbym to oteksturować i wypalić normalną do niej, choć jak podkreślam nie wiem jak z czasem będzie. założyłem sobie maks 2200 tri na razie, zobaczymy czy się zmieszczę :) houk! referencje: a tyle na razie powstało:
Napisano 4 Styczeń 200817 l albo ci sei refka rozjechala, albo ja mam cos z oczami! pokaz tego tutka, moze innym sie przyda tez!;)
Napisano 4 Styczeń 200817 l Autor hehe fakt zdjecie z referencji to nie to na którym zacząłem modelować (gdzies przez miesiąc nie robiłem nic przy tym, i w międzyczasie jakoś mi referencyjne zdjęcia wsysło, więc musiałem znaleźć nowe - stąd to tak wygląda) a tutorial o ile mnie pamięć nie myli stąd: http://www.moddb.com/tutorials/23868/beretta-9000-video-tutorial
Napisano 4 Styczeń 200817 l cos ta rekojesc dziwnie wyglada- za szeroka jakos sie wydaje... A detale takie jak te wypuklosci nie lepiej by bylo odwzorowac na normalce?
Napisano 4 Styczeń 200817 l Autor tzn calkiem zrezygnować z tego uwypuklenia na rękojeści ? hmm nie myślałem nad tym szczerze mówiąc, wydaje się nieco duże jak na normal mapę.
Napisano 4 Styczeń 200817 l raczka jest ok, tylko niektóre detale sa zaokrągłe (te u górnej części) Modeluj dalej, jeszcze masz troche trójkątów do wykorzystania.
Napisano 5 Styczeń 200817 l http://www.game-artist.net/forums/vbarticles.php?do=article&articleid=46 =- fajny artykul o modelowaniu broni do nowszych gierek - ja tam bym sie nie czepial modelu - ma jezcze 400 tri - zmiesci sie z innymi detali zapewne wiec po co panikowac ?:D
Napisano 5 Styczeń 200817 l Powinieneś zacząć od ogólnego kształtu, a potem modelować detale w ten sposób bardziej byś panował nad ilością wielokątów które wykorzystujesz. Jak na razie wydaje mi się że za dużo trisów wsadziłeś w duperele mało widoczne - wiele z tego detalu można by normalkiem albo nawet teksturą sieknąć - no ale poczekamy jak całość wyjdzie.
Napisano 6 Styczeń 200817 l Autor czlowiek uczy sie na bledach caly czas - to pierwszy taki bardziej skonczony model low poly jaki robie, ale mam nadzieje nie ostatni :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto