Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Znalazłem gdzieś tutorial do tego (jak znajdę linka to wrzucę), i powoli sobie dziubię w wolnym czasie (z akcentem na powoli) - jeśli ktoś miałby jakies uwagi, to chętnie wysłucham (wskazówki itp też mile widziane) - jeśli czas pozwoli i zapał, to chciałbym to oteksturować i wypalić normalną do niej, choć jak podkreślam nie wiem jak z czasem będzie. założyłem sobie maks 2200 tri na razie, zobaczymy czy się zmieszczę :) houk! referencje: a tyle na razie powstało:
Bruneq Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 albo ci sei refka rozjechala, albo ja mam cos z oczami! pokaz tego tutka, moze innym sie przyda tez!;)
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 hehe fakt zdjecie z referencji to nie to na którym zacząłem modelować (gdzies przez miesiąc nie robiłem nic przy tym, i w międzyczasie jakoś mi referencyjne zdjęcia wsysło, więc musiałem znaleźć nowe - stąd to tak wygląda) a tutorial o ile mnie pamięć nie myli stąd: http://www.moddb.com/tutorials/23868/beretta-9000-video-tutorial
Scottero Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 cos ta rekojesc dziwnie wyglada- za szeroka jakos sie wydaje... A detale takie jak te wypuklosci nie lepiej by bylo odwzorowac na normalce?
Loki Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 tzn calkiem zrezygnować z tego uwypuklenia na rękojeści ? hmm nie myślałem nad tym szczerze mówiąc, wydaje się nieco duże jak na normal mapę.
Ardeni Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 raczka jest ok, tylko niektóre detale sa zaokrągłe (te u górnej części) Modeluj dalej, jeszcze masz troche trójkątów do wykorzystania.
ofca Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 http://www.game-artist.net/forums/vbarticles.php?do=article&articleid=46 =- fajny artykul o modelowaniu broni do nowszych gierek - ja tam bym sie nie czepial modelu - ma jezcze 400 tri - zmiesci sie z innymi detali zapewne wiec po co panikowac ?:D
arcade Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Powinieneś zacząć od ogólnego kształtu, a potem modelować detale w ten sposób bardziej byś panował nad ilością wielokątów które wykorzystujesz. Jak na razie wydaje mi się że za dużo trisów wsadziłeś w duperele mało widoczne - wiele z tego detalu można by normalkiem albo nawet teksturą sieknąć - no ale poczekamy jak całość wyjdzie.
Loki Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 czlowiek uczy sie na bledach caly czas - to pierwszy taki bardziej skonczony model low poly jaki robie, ale mam nadzieje nie ostatni :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się