Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Znalazłem gdzieś tutorial do tego (jak znajdę linka to wrzucę), i powoli sobie dziubię w wolnym czasie (z akcentem na powoli) - jeśli ktoś miałby jakies uwagi, to chętnie wysłucham (wskazówki itp też mile widziane) - jeśli czas pozwoli i zapał, to chciałbym to oteksturować i wypalić normalną do niej, choć jak podkreślam nie wiem jak z czasem będzie.

 

założyłem sobie maks 2200 tri na razie, zobaczymy czy się zmieszczę :)

 

houk!

 

referencje:

beretta9000refrence05xt7.jpg

 

a tyle na razie powstało:

berettaside1hp5.jpg

frontla9.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

albo ci sei refka rozjechala, albo ja mam cos z oczami! pokaz tego tutka, moze innym sie przyda tez!;)

Napisano

cos ta rekojesc dziwnie wyglada- za szeroka jakos sie wydaje... A detale takie jak te wypuklosci nie lepiej by bylo odwzorowac na normalce?

Napisano
  • Autor

tzn calkiem zrezygnować z tego uwypuklenia na rękojeści ? hmm nie myślałem nad tym szczerze mówiąc, wydaje się nieco duże jak na normal mapę.

Napisano

raczka jest ok, tylko niektóre detale sa zaokrągłe (te u górnej części)

Modeluj dalej, jeszcze masz troche trójkątów do wykorzystania.

Napisano

Powinieneś zacząć od ogólnego kształtu, a potem modelować detale

 

w ten sposób bardziej byś panował nad ilością wielokątów które wykorzystujesz.

 

Jak na razie wydaje mi się że za dużo trisów wsadziłeś w duperele mało widoczne - wiele z tego detalu można by normalkiem albo nawet teksturą sieknąć - no ale poczekamy jak całość wyjdzie.

Napisano
  • Autor

czlowiek uczy sie na bledach caly czas - to pierwszy taki bardziej skonczony model low poly jaki robie, ale mam nadzieje nie ostatni :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności